JA S’HAN ACABAT LES PARELLES LINGÜÍSTIQUES!

El passat dimecres dia 16 de maig, el grup format per les parelles lingüístiques de l’escola va donar per tancat aquest curs.

Aquest és el tercer any que es  realitza a la nostra escola aquesta iniciativa on un dels objectius principals és parlar i fer ús del català.  Enguany hi ha hagut familiars que repeteixen i queda ben clar que, no només els serveix per parlar de temes que els preocupen de l’escola, sinó que també els ajuda a perdre la por i utilitzar el català per comunicar-se amb els altres.

La conclusió és ben clara: el curs vinent es repetirà l’experiència i, des d’aquí el bloc, es fa una crida a tots aquells pares, mares, familiars dels alumnes, perquè formin part d’aquest grup el curs vinent.

Per acabar, volem agrair a tots els participants i a la Maite (assessora per dur a termes les parelles lingüístiques).

Moltes gràcies a tots i a totes!

Per cert, tenim una informació privilegiada: el grup de les parelles lingüístiques està preparant una lectura per la festa de fi de curs de l’escola. Us ho perdreu?

LES PARELLES LINGÜÍSTIQUES on PhotoPeach

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *