El passat dimecres dia 16 de maig, el grup format per les parelles lingüístiques de l’escola va donar per tancat aquest curs.
Aquest és el tercer any que es realitza a la nostra escola aquesta iniciativa on un dels objectius principals és parlar i fer ús del català. Enguany hi ha hagut familiars que repeteixen i queda ben clar que, no només els serveix per parlar de temes que els preocupen de l’escola, sinó que també els ajuda a perdre la por i utilitzar el català per comunicar-se amb els altres.
La conclusió és ben clara: el curs vinent es repetirà l’experiència i, des d’aquí el bloc, es fa una crida a tots aquells pares, mares, familiars dels alumnes, perquè formin part d’aquest grup el curs vinent.
Per acabar, volem agrair a tots els participants i a la Maite (assessora per dur a termes les parelles lingüístiques).
Moltes gràcies a tots i a totes!
Per cert, tenim una informació privilegiada: el grup de les parelles lingüístiques està preparant una lectura per la festa de fi de curs de l’escola. Us ho perdreu?
LES PARELLES LINGÜÍSTIQUES on PhotoPeach