Aquest matí ha tingut lloc a l’escola la roda de premsa oficial per presentar el projecte EME “emprendre a la meva escola”. A la taula de convidats es trobaven el Sr. Pere Galbany, regidor d’ensenyament i esports de l’ajuntament de Mataró, el Sr. Miquel Rey, regidor Delegat de promoció econòmica i innovació, En Salvador Grijalvo, inspector en cap dels serveis territorials, La Carme Bosch, representant de la diputació de Barcelona, la Berta Planas, directora del nostre centre i la Marina Ribas, representant de les tres cooperatives de l’escola. Podeu veure la notícia a M1TV http://m1tv.xiptv.cat/24-hores-maresme a l’informatiu de les 20:30h d’avui o al de demà a les 15h.
Recordeu que el proper 2 de juny tindrà lloc la venta dels productes de les tres cooperatives a la fira de Mataró. L’horari serà de 16 a 20 h.
Notícia a la web de l’ajuntament: http://www.mataro.cat/web/portal/contingut/noticia/2012/05/10336_Angela_Bransuela.html
Projecte EME. Roda de premsa. on PhotoPeach
Per a mi ha estat fantàstic, Marina moltes felicitats, estic molt contenta de que allís estat tu escollida com a representant de l’escola, perquè jo no ho hagués fet així de bé com tu, em posaria molt nerviosa, gràcies.