En el treball per projectes acabem cada sessió fent una valoració del treball de cada grup de manera oral. A través d’una rúbrica cada grup s’autoavalua i exposa les dificultats, reptes que se’ls hi plantegen i en quin procés del treball es troba. D’aquesta manera tot el grup-classe sap que estan fent tots els grups i de quina manera estan resolent cada tasca.
De manera individual cada alumne té una carpeta d’aprenentatge on va afegint els materials del projecte que selecciona i troba d’interès per a l’elaboració del producte final.
El producte final havia de ser una exposició oral per a les famílies del que s’havia après i treballat en llengua catalana i llengua anglesa. Cada grup de treball havia de triar de quina manera volia fer l’exposició final i amb quin format i suport. Alguns van triar fer una presentació multimèdia, altres en format díptic, d’altres amb un pòster…
Per avaluar l’exposició final entre tots vam crear una rúbrica en anglès amb els aspectes més importants a tenir en compte per a fer una bona exposició oral, i a partir d’aquí cada alumne es va poder avaluar individualment i després entre els membres de l’equip consensuaven la seva pròpia avaluació. També es va elaborar una altra rúbrica del procés de treball al llarg del projecte en llengua catalana.