Enguany el tradicional taller de Nadal deixa el pati de l’escola guarnit amb campanetes i fanalets de molts colors.
Un any més vam celebrar l’arribada del Nadal amb el tradicional taller nadalenc el passat diumenge 14 de desembre. La novetat d’enguany va ser “la gran paella” que un cop guarnit el pati vam poder degustar tos els assistents.
![]() |
![]() |
Com ja es habitual l’AMPA va voler aportar el seu gra de sorra organitzant una dia especial on petits i grans van poder participar-hi activament. La jornada va ser festiva i tot i malgrat el fred i l’amenaça de pluja finalment el sol va fer acte de presència.
Per encetar el dia, es va començar per distribuir la mainada per edats per tal de preparar els diferents motius que després es farien servir per a la decoració del col·legi. I va ser així, amb l’ajut de tots, grans i petits que vam decorar el pati de l’escola. Tots hi vam participar. Els més menuts de l’escola “formigues, girafes i cargols van ajudar a posar un toc alegre a les guirnaldes tot enganxant gomets de colors i estrelletes daurades i platejades. També van divertir-se tot arrugant papers de cel·lofana multicolors que després es van utilitzar per a donar lluminositat i colorit als fanalets que posteriorment penjaríem al pati. Els més grans “primària i ESO” van treballar en l’elaboració de les campanes que van confeccionar amb ampolles de plàstic reciclades. I finalment els pares van ajudar amb la feina més física i laboriosa de penjar totes les campanes, fanals i guirnaldes al pati de l’escola. Tot plegat i gràcies a l’entusiasme i la participació de tots els presents vam passar una jornada molt agradable i divertida.
A més, no tot va ser feina. Un cop acabat el guarniment de Nadal, la mainada va entretenir-se de valent jugant al pati i fent-se fotografies els uns als altres. I els pares, van poder petar la xerrada i van tenir temps de fer una ullada a les diferents manualitats exposades a l’interior del col·legi. Entre tots els treballs hi destacaven els naixements elaborats pels alumnes de ESO ja que n’hi havia de ben originals. També es podien contemplar els dibuixos amb motius nadalencs dels més petits.
I un cop enllestida la feina va arribar el moment que tots esperàvem. El moment d’entaular-se i gaudir d’una paella deliciosa. Per a comoditat de tots els assistents es va habilitar el menjador de l’escola i a taula no hi va faltar de res, doncs, a banda de l’arròs es va fer un pica-pica i per postres no hi va falta el torró. Per cert, una felicitació per les cuineres que vam demostrar les seves dots culinàries tot preparant un arròs amb el que tots els assistents van llepar-se els dits.
Us animen a participar l’any vinent i donem les gràcies a tots els que d’una manera u altra van ajudar a organitzar les diferents activitats que vam dur-se a terme durant aquest dia. Us esperem a tots l’any vinent!!!!!!!

