COMUNICAT CAVALCADA REIS 2019

El  Masnou, 28 de novembre 2018

Estimades famílies,
Hem rebut carta de Ses Majestats els Reis d’Orient convidant-nos a participar de la seva arribada a la Vila d’El Masnou i posterior Cavalcada el pròxim dia 5 de Gener a la tarda.

La  Comissió de Festes de l’AMPA prepararem una carrossa per acompanyar Ses Majestats i volem convidar les nenes i nens a participar per repartir caramels i alegria per tot El Masnou!

La Cavalcada començarà a les sis de la tarda   amb l’arribada de Ses Majestats d’Orient al port del Masnou i tindrà dos trams de recorregut:

* Del  Port fins als Vienesos aproximadament 18:00h a 19:30h alumnes de P3, P4 i P5.

* Dels  Vienesos fins a final del recorregut,  alumnes de primària.

El tema de la carrossa serà la “Ciència és divertida” i els nens que participin hauran de fer-ho disfressats de forma molt senzilla: samarreta blanca, ulleres grosses i cabells pintats de colors. Les famílies podrem acompanyar als infants durant el recorregut.

Si voleu participar, heu d’enviar un e-mail ABANS DEL 5 de DESEMBRE amb el nom i curs  del n@n.

E-mail per inscripció a la Cavalcada: reis.rosa.sensat@gmail.com

Un cop inscrits, des de la Comissió us farem arribar tota la informació necessària.

Us animem a participar-hi, serà una nit màgica per a tots!

COMISSIÓ DE FESTES AMPA