Impressió 3D

Els alumnes de 6è hem realitzat un nou projecte: Impressió en 3D.

El primer dia vam debatre sobre aquest tipus d’impressió, els seus beneficis, utilitats, problemes… Tot seguit vam veure molts exemples de com fer el disseny de moltes peces.

A la segona sessió vam saber quin seria el nostre repte, haviem de dissenyar un Cub Soma. Ens vam repartir en 7 grups de treball, cada un s’encarregaria del disseny d’una peça amb el programa Tinkercad.

Un cop fetes les peces, ja les podiem imprimir!!! però com ho fariem?

Un professor de l’Institut del Morell, l’Enric Bolaño, va venir a l’escola per poder fer la impressió de les nostres peces. Primer ens va explicar com funcionava la impressora, el programa…. i finalment VAM IMPRIMIR!!!

Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses noves!!!

Voleu veure les fotos? cliqueu  aquí.

V Fira Tastet de Ciència

El dissabte 14 d’abril, els alumnes de 4t a sisè de l’escola, van participar a la V Fira Tastet de Ciència. L’objectiu era divulgar, per part de l’alumnat experiències de referència d’àmbits científic-matemàtic i tecnològic, fomentar la competència comunicativa de l’alumnat basada en el coneixement de les ciències; i despertar vocacions científiques en l’alumnat d’educació primària que facilitin una orientació professional.

Tot i la pluja, la jornada va anar molt bé i els alumnes van gaudir molt de l’experiència.

Podeu veure les fotos de totes les experiències que vam presentar.

Fotos experiències

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

Els nostres Robots!!!

A l’hora d’ambients els alumnes de 5è i 6è, ja hem començat la nostra aventura amb la robòtica.

Primer vam practicar amb els bluebot i ara estem construint els nostres Lego boost.

Voleu veure com ho fem?

Els nostres robots 5è

Els nostres robots 6è

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari

First Lego League Jr

Els alumnes de 4t hem participat en el Programa First Lego League Jr., Aqua Adventure. Tots estem molt engrescats i amb moltes ganes d’aprendre.

Les nostres maquetes estan quedant molt bé… aviat us les podreu veure.

Fotos maquetes

Estrenem Blue-bots!

Aquest segon trimestre treballarem amb blue-bots. Aquest és un robot que es pot programar i donar-li petites ordres. Serveix per treballar la lateralitat. Si cliqueu al damunt de l’enllaç podreu veure més fotos i un petit vídeo.

REALITAT AUGMENTADA

Aquest any estem treballant la Interculturalitat com a eix transversal. Hem aprofitat aquest concepte per veure que al món hi ha lloc per a totes les persones i hem pintat una bola del món per després poder-la veure en realitat augmentada.

Comencem!!!

Els alumnes de 4t estem treballant Ambients matemàtics.

Fa uns dies hem començat a treballar el nostre Projecte de Robòtica. Participem en el Programa First Lego League Jr., Aqua Adventure. Tots estem molt engrescats i amb moltes ganes d’aprendre.

PAINT

Els alumnes de 1r ja fa uns dies que van començar els ambients informàtics. Durant aquest temps han estat treballant el programa PAINT.  Algunes eines treballades d’aquest programa han estat: l’aerògraf, el llapis, la goma, les formes translúcides i opaques, les línies rectes i corbes…

Foto:

Publicat dins de General | Etiquetat com a | Deixa un comentari