Lectures i recomanacions per Sant Jordi

A l’atenció de la Directora,

Benvolguda,

Tenim Sant Jordi a tocar i seguim confinats… poc ens ho podíem pensar que el passaríem tancats a casa, ara toca això però.

Mentre, si voleu anar fent boca, els experts en literatura infantil i juvenil comencen a fer recomanacions. La biblioteca de Rosa Sensat també ho ha fet, amb el seu butlletí periodic El Garbell, que fa una tria dels llibres que han arribat a la biblioteca, i que el Seminari de Bibliografia Infantil i Juvenil ha llegit i recomana. Ara acaben de penjar l’exemplar de primavera 2020, acabat de sortir del forn:

Esperem que ben aviat puguem tornar a passejar per les llibreries i a comprar i regalar llibres. Mentre, podeu anar triant quins us agradaria llegir, tal com faran l’Amàlia Ramoneda, responsable de la Biblioteca Infantil i Juvenil de Rosa Sensat  i la Mariona Trabal, mestra i tot un referent de la biblioteca de l’escola Orlandai, en una videoconferència el dia de Sant Jordi:

Per què m’hauria agradat comprar aquests llibres per a la biblioteca de l’escola el dia de Sant Jordi? Criteris de selecció de llibres per a infants.

Dia i hora: 23 d’abril a le 18.30h
Conversa en directe des de l’Instagram de Rosa Sensat.

Cuideu-vos i bona lectura!