XXIX Saló del Llibre infantil i juvenil (II)

A l’atenció de la Directora/r

Benvolgut, volguda,
fa uns dies ja us vaig comentar que s’estava preparant el XXIX Saló del llibre infantil i juvenil. Ho recordo perquè us vaig fer una reflexió habitual: no és cert que al nostre país no es llegeixi, es llegeix més que mai! Com s’explica, sinó, que un Saló de Literatura Infantil i Juvenil arribi a la XXIX edició? No s’aguantaria, no? Per tant, en podem estar orgullosos d’aquesta gent que ho organitza i, un any més, també de la gent de Mollerussa.
El Sr Marc Solsola, Alcalde de Mollerussa, l’ha qualificat del millor celebrat en els darrers 11 anys a la ciutat, amb 12.000 visitants (2.000 més que l’any passat!) i 2888 visites escolars, superant totes les previsions.
Enhorabona a la gent que ho fa possible, any rere any.

Potser hi haurà gent del vostre Claustre que li agradaria anar-hi. Potser, fins i tot amb els alumnes, no?

Gràcies pel vostre temps.