BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU A TOTHOM

Bé, com se sol dir, el temps passa volant i ja hem arribat a les portes del Nadal. Així que només em queda desitjar-vos a tots i totes els meus i les meues alumnes de 4tA i a les vostres respectives famílies (i a tots i  els que seguiu el bloc, és clar)

molt BONES FESTES DE NADAL i UN FELIÇ I PRÒSPER ANY NOU 2012 carregat de molta il·lusió i, sobretot salut, per gaudir (encara que sigui amb les butxaques més buides) del que encara quedar per recórrer, per aprendre i per ensenyar: perquè la vida és un intercanvi de sabers.

I per anar fent ambient escolteu aquesta nadala. És una Nadala  versionada a partir de la cançó “Sense Tu” del grup Teràpia de Shock (sonava a Polseres vermelles). La lletra l’han elaborat els alumnes de la Zer Atzavara de l’Alt Camp i els arranjaments i l’enregistrament han anat a càrrec de Marta & Gregori, un duet de la Ribera d’Ebre que fa música a la carta, un component dels quals és un mestre bon amic meu. Espero que en gaudiu.

Apa, fins aviat!!

Per fer karaoke

6 thoughts on “BONES FESTES I FELIÇ ANY NOU A TOTHOM

  1. Anna Vila

    Hola mestra , avui no he vingut a classe perque estava malalta . Dema dia 31 de Gener hem destar davan de la guardia civil a les 8 i mija no ? Domes hem de portar ezmorzar ? Bueno ja hem diras algo . Bona nit !

    Reply
    1. Maria Post author

      Gràcies per avisar i sí, demà a les 8:30h arranquem des de davant la caserna de la guàrdia civil. Només has de portar l’esmorzar. A dinar a casa. Vinga, fins demà.

      Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà