Aquest és un altre grup que també explica algunes de les activitats que anem fent:
Hola pares i mares! Vam anar a Folgueroles i la Montserrat va fer fotos. Vam anar a veure el cisteller, es deia Joan. Vam jugar molt. Ens ho vam passar bé!
Jan Puntí – Lara Limnell – Andrey Portnov
Hola! Ja hem començat la piscina. Divendres celebrarem la castanyada. Vindrà la castanyera. Ballarem, menjarem castanyes i mandarines.
Unai Gonzàlez – Arnau Mas
El dimecres vam anar a Folgueroles a visitar l’escultura d’en Jacint Verdaguer, era de pedra. Vam esmorzar, després vam anar al cisteller que es diu Joan. Vam anar a veure les vimeteres, després vam anar a dinar, vam jugar molt bé, vam anar a l’autocar i després vam tornar a l’escola.
Valentina Vilaró – Ivet Roca
Hola! Som en Gil i l’Otger i ens agrada molt fer set i mig, el fem a la classe. Celebrarem la castanyada i menjarem castanyes i mandarines.
Gil Lujan – Otger Sanmartín