Viatge a Cophenaguen per a l’alumnat de 4t d’ESO

Del 18 al 21 de juny de 2019, l’alumnat de 4t d’ESO realitza el viatge de final d’estudis a Dinamarca i Cophenaguen.

Durant aquests 4 dies, els alumnes visitaran la capital de Dinamarca on faran  un tour pel centre històric i les zones més significatives de la ciutat: Ajuntament, el Palau de Christianborg, la Torre Rodona, el port de Nybavn, el carrer Stroget, l’Església de marbre, la Biblioteca Reial, l’edifici de la borsa, la Sireneta, el castell de Rosenborg, el Palau d’Amalienborg i realitzaran un circuit amb vaixell pels canals de la ciutat.  També veuran la ciutat lliure de Christiania, l’ôpera i el parc Tivoli, entre d’altres.

Passaran un dia a la ciutat de Malmö (Suècia), creuant el punt-túnel d’Oresund i aniran a la platja de Ribesborg.

Esperem que gaudeixin d’un bon viatge!

Aquest article ha estat publicat en Activitats. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.