Lliurament de premis del Certamen Literari sant Jordi i del Certamen de Narrativa breu Encontats

Dimarts 23 d’abril de 2019, a la sala d’actes de l’ajuntament, es van lliurar els premis i diplomes de participació en els diferents concursos i certàmens convocats al voltant de Sant Jordi dins de les activitats dels Plans Municipal i Comarcal de Dinàmica Educativa.

Felicitem a les alumnes Paula Canalda Morgado (de 1r d’ESO) i Maria del Mar Vega Díaz ( de 3r d’ESO) pels premis rebuts pel concurs de narrativa breu Encontats.

I també als alumnes de 1r d’ESO: Ariadna Marin, Marta Pons, Clàudia Rodríguez i Antoni Rúbies,  i de 2n d’ESO: Juna Batalla, Aran Castell, Cèlia Freixes, Carla Solana, Ariadna Viladot i Alba Viles, per la seva participació en el XXXII Certamen literari sant Jordi.