Taller “La sexualitat i el seu risc a l’adolescència”, per a l’alumnat de 3r d’ESO

Dins el programa Salut i Escola, i la mesa de salut jove del PMDE, l’alumnat de  3r d’ESO assistirà a un taller sobre La sexualitat i el seu risc a l’adolescència.

• 3r d’ESO A: dimarts 19 de febrer, de 8:15 a 9:15h
  • 3r d’ESO B: dilluns  28 de gener, de 9:15 a 10:15h
  • 3r d’ESO C:  dilluns 28 de gener, de 8:15 a 9:15h
Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

L’alumnat de CFGM Atenció a Persones en diferents xerrades i tallers

Dijous 31 de gener de 2019, va participar en una xerrada sobre “Internet Segura”, a càrrec del Mossos d’Esquadra.

Dilluns 11 de febrer de 2019, l’alumnat de CFGM d’Atenció a Persones participarà en la xerrada sobre “Tècniques d’autoestima”, a càrrec de l’Associació de salut mental la Noguera.

Si fas clic sobre el nom de la o xerrada, veuràs més fotos.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Enviats els nostres desitjos a Reykjavik

Dijous 7 de febrer de 2019,  vam enviar a  la Imagine Peace Tower de Reykjavik els desitjos que van fer per a l’arbre dels desitjos.

Activitat extraescolar de cycling

Per tal de fomentar l’activitat física de lleure i la convivència entre el nostre alumnat d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius, hem programat una activitat extraescolar consistent  en fer  una hora setmanal d’activitat finess (cycling) els dimarts de 15:15 a 16:00h, al Complex Esportiu 43 de Balaguer. Data d’inici: dimarts 12 de febrer de 2019.

Es tracta d’una  activitat voluntària, subvencionada pel Pla Català d’Esport a l’Escola, amb la col·laboració del Consell Esportiu  de la Noguera.  L’alumne solament  haurà d’abonar  un cop la quantitat  de 6,5€ en concepte d’assegurança.

Si esteu interessats, parleu amb els professors d’Educació Física.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

L’alumnat de 3r d’ESO assistirà a la xerrada “Prevenció de conductes discriminatòries; la importància de saber conviure”, a càrrec dels Mossos d’Esquadra.

La xerrada es portarà a terme a l’aula del grup els següents dies:

• 3r d’ESO A : dimecres 6 de febrer, de 10:30 a 11:30h
  • 3r d’ESO B: dilluns 11 de febrer, de 9:15 a 10:15h
  • 3r d’ESO C: dimecres 6 de febrer, d’1:30 a 12:30h

Es tracta d’una activitat inclosa dins la Mesa de Salut del PMDE i PCDE.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Xerrada “Prevenció de conductes discriminatòries, la importància de saber conviure”, per a l’alumnat de 3r d’ESO

Dins el programa Salut i Escola, i la mesa de salut jove del PMDE, l’alumnat de 2n  d’ESO assistirà a un taller sobre La sexualitat i el seu risc a l’adolescència.

• 2n d’ESO A: dilluns 11 de febrer, de 10:30 a 11:30h
  • 2n d’ESO B:  dilluns 28 de gener, de 10:15 a 11:15h
  • 2n d’ESO C: dilluns 25 de febrer, de 10:15 a 11:15h
Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Taller sobre “Sexualitat, autoestima i assertivitat”, per a l’alumnat de 2n d’ESO

Xerrada sobre “Primers auxilis” per a l’alumnat de 4t d’ESO

Dins el programa Salut i Escola, i la mesa de salut jove del PMDE, l’alumnat de 4t  d’ESO assistirà a un taller sobre Primers auxilis: nocions bàsiques.

• 4t d’ESO A: dilluns 11 de febrer, de 8:15 a 9:15h
  • 4t d’ESO B:  pendent de determinar
Publicat dins de General | Deixa un comentari

Xerrada sobre “tècniques d’autoestima” per a l’alumnat de CFGM Atenció a Persones

L’activitat es portarà a terme a la Biblioteca, de 8:15 a 9:15h

Es tracta d’una activitat inclosa dins la mesa de salut del PMDE i PCDE.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Divendres 8 de febrer de 2019, l’alumnat de 2n de Batxillerat va a Lleida per assistir a la Jornada de Campus Oberts “Coneix la UdL“.

Aquesta Jornada vol donar a conèixer la UdL i proporcionar un primer contacte amb l’entorn universitari on es desenvolupa la vida acadèmica i vivencial de l’estudiant.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Sortida de l’alumnat de 2n de Batxillerat a la Jornada de Campus Oberts “Coneix la UdL”

Xerrada sobre “etiquetatge d’aliments” per a l’alumnat de 1r de Batxillerat

Divendres 8 de febrer de 2019, l’alumnat de 1r de Batxillerat rebrà una xerrada sobre “Etiquetatge d’aliments”, a càrrec de la infermera del centre, dins el programa Salut i Escola.

La xerrada es farà a l’aula del grup, de 8:15 a 9:15h.

Es tracta d’una activitat inclosa dins la Mesa de Salñut del PMDE i PCDE de la Noguera.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Xerrada sobre “etiquetatge d’aliments” per a l’alumnat de 1r de Batxillerat