Dilluns 17 de desembre de 2018,  l’alumnat de 2n de Batxillerat (Geografia) va participar en la xerrada Com funciona la Unió Europea?, a càrrec de Jordi Martí-Henneberg (professor de Geografia de la UdL).

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de Geografia de 2n de Batxillerat en una xerrada sobre el funcionament de la Unió Europea

Sortida a la Fundació Sorigué per a l’alumnat de CFGM Atenció a Persones

Dimecres 19 de desembre de 2018, l’alumnat de 1r i 2n de CFGM d’Atenció a Persones realitzen una sortida a Lleida per tal de visitar l’exposició d’Oscar Muñoz de la Fundació Sorigué.

L’horari previst és sortir a les 9:15 i tornar al voltant de les 14:00h.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Sortida a la Fundació Sorigué per a l’alumnat de CFGM Atenció a Persones

Guanyem el concurs de vídeos del Projecte Arrenca

L’alumnat de CFGM de Gestió Administrativa va presentar un vídeo al Projecte Arrenca que l’Oficina Jove ha organitzat amb col·laboració amb el grup Leader.

En aquest vídeo cadascuna de les classes dels instituts participants han explicat allò que més els ha sorprès del programa Arrenca d’aquest any, si els han estat d’utilitat les visites o les xerrades o quina valoració han fet.

Avui, 14 de desembre de 2018, a la Trobada de Centres de La Noguera, han fet el lliurament de premis i hem resultat ser els guanyadors.

Sortida a Barcelona per a l’alumnat de 4t d’ESO

Dilluns 17 de desembre de 2018, l’alumnat de 4t d’ESO realitza una sortida a Barcelona per visitar el Centre d’Alt Rendiment (a sant Cugat) i la Fira de Santa Llúcia (a Barcelona).

L’horari de la sortida és de 8:15h fins les 20:00h aproximadament.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Dijous 13 de desembre de 2018, l’alumnat de CFGM d’Atenció a Persones i del PFI van participar en el Taller  Què s’amaga dins les pantalles?, a càrrec del Pla d’Inclusió Social dels Serveis Socials del Consell Comarcal de la Noguera i l’associació ASPID de Lleida.

Es tracta d’una activitat inclosa dins la Mesa de Salut Jove del PMDE.

Més fotos, aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de CFGM Atenció a Persones i PFI en el Taller “Què s’amaga dins les pantalles?”

Assemblea Extraordinària de l’AMPA de l’Institut Almatà.

El dimarts 18 de desembre a les 20 hores tindrà lloc l’Assemblea Extraordinària de l’AMPA de l’Institut Almatà.

L’alumnat de CFGM Atenció a Persones en la xerrada de Creu Roja sobre “LGTBIQ+”

Dimecres 12 de desembre de 2018, l’alumnat de CFGM d’Atenció a Persones va assistir a la xerrada LGTBIQ+, a càrrec de Creu Roja Joventut.

Es tracta d’una activitat inclosa dins la Mesa de Salut Jove del PMDE.

Es va donar la casualitat que uns dels voluntaris que va venir a impartir la xerrada també és alumne nostre, de CFGS d’Integració Social.

Més fotos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Trobada de centres escolars de la Noguera (per Batxillerat i CFGM Gestió Administrativa)

Divendres 14 de desembre assistirem a la Trobada de Centres Escolars de la Noguera que es portarà a terme al Teatre Municipal.

Horari previst:

de 8:30 a 14:00h: 2n de Batxillerat

• 9.00-10.00 | AGAUR (Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca).
  • 10.00-10.30 | Esmorzar

de 10:30 a 14:00h: 1r de Batxillerat i CFGM Gestió Administrativa

• 11.00-12.00 | Joves emprenedors
  • 12.00 -13.00 | taula d’estudiants universitaris
  • 13.00-13.30 | Entrega de premis

Sortida a Lleida de l’alumnat de 2n d’ESO

Divendres 14 de desembre, l’alumnat de 2n d’ESO realitza una sortida a Lleida per fer una visita a la Seu Vella i després anar als cinemes JCA d’Alpicat a veure la pel·lícula Energia 3D.

L’horari previst és de 9:15h a 14:35h.

Aquí teniu el tràiler de la pel·lícula:

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Sortida a Lleida de l’alumnat de 2n d’ESO

Xerrades sobre economia financera per a l’alumnat de 4t ESO (optativa Economia)

L’alumnat de 4t ESO (optativa d’Economia) participarà en tres xerrades dins el programa EFEC (educació financera a les escoles).

La programació de les xerrades és la següent:

• dijous 13 de desembre de 2018: de 90:15 a 10:15h: xerrada Administrant els teus diners.
  • dijous 17 de gener de 2019: de 90:15 a 10:15h: xerrada Endeutar-se? amb seny!
  • dijous 2 de febrer de 2019: de 9:15 a 10:15h: xerrada Els impostos i tu.

Les xerrades es portaran a terme a l’aula del grup.