Xerrada “Comença el joc” per a l’alumnat de 2n d’ESO

L’alumnat de 2n d’ESO  assistirà al taller “Comença el Joc, a càrrec dels Mossos d’Esquadra (activitat inclosa dins la Mesa de Salut Jove del PMDE i PCDE).

Les dates i horaris són els següents:

• 2n ESO A: dilluns 14 de gener: de 10:30 a 11:30h
  • 2n ESO B: dilluns 21 de gener: de 10:30 a 11:30h
  • 2n ESO C: dilluns 28 de gener: de 10:30 a 11:30h

El taller intenta situar els joves en les normes que regeixen la societat, sobretot el codi penal i fer-los conèixer que al complir 14 anys es perd la impunitat penal i vol conscienciar els nois i noies sobre les conseqüències que els seus actes poden tenir,sobre la importància de prendre bones decisions, de ser crítics i de posicionar-se davant de situacions reprovables.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Xerrada “Comença el joc” per a l’alumnat de 2n d’ESO

Dimecres 16 de gener de 2019, l’alumnat de 4t d’ESO que cursa Ciències, els de 1r de Batxillerat i els de 2n de Batxillerat Científic   van realitzar una sortida per visitar el Sincrotró Alba, a Cerdanyola del Vallès i el Museu de Ciències Naturals a Barcelona.

Més fotos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a L’alumnat de Ciències de 4t d’ESO i de Batxillerat al Sincrotró Alba i al Museu de Ciències Naturals

Fem “dinàmiques per millorar l’autoestima” a l’esplai Creu Roja de Balaguer

Divendres 18 de gener de 2018, l’alumnat de 1r de CFGS d’Integració Social va a l’Esplai de Creu Roja Balaguer a fer dinàmiques per millorar l’autoestima.

L’horari previst és de 18:10 a 20:00h.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Fem “dinàmiques per millorar l’autoestima” a l’esplai Creu Roja de Balaguer

Xerrades sobre economia financera per a l’alumnat de 4t ESO (optativa Economia)

L’alumnat de 4t ESO (optativa d’Economia) participarà en tres xerrades dins el programa EFEC (educació financera a les escoles).

La programació de les xerrades és la següent:

• dijous 13 de desembre de 2018: de 9:15 a 10:15h: xerrada Administrant els teus diners.
  • dijous 17 de gener de 2019: de 9:15 a 10:15h: xerrada Endeutar-se? amb seny!
  • dijous 2 de febrer de 2019: de 9:15 a 10:15h: xerrada Els impostos i tu.

Les xerrades es portaran a terme a l’aula del grup.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Xerrada sobre “Drogues” per als alumnes de CFGM Atenció a Persones

Dilluns 13 de gener de 2019, l’alumnat de CFGM d’Atenció a Persones va participar en el taller sobre Drogues  a càrrec de Creu Roja.

Es tracta d’una activitat inclosa dins la Mesa de Salut Jove del PMDE i PCDE.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Xerrada sobre “Drogues” per als alumnes de CFGM Atenció a Persones

Sortida al Sincrotró Alba i al Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Dimecres 16 de gener de 2019, l¡’alumnat de 4t d’ESO que cursa Ciències, els de 1r de Batxillerat i els de 2n de Batxillerat Científic, realitzen una sortida per visitar el Sincrotró Alba, a Cerdanyola del Vallès i el Museu de Ciències Naturals a Barcelona.

L’horari de la sortida és de 8:15 a 20:00h aprox.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Sortida al Sincrotró Alba i al Museu de Ciències Naturals de Barcelona

Dimarts 15 de gener de 2019, l’alumnat de 2n de Batxillerat que cursa Geografia realitza una sortida a la Vall del Corb, on visitarà el radar de la Panadella, el parc Eòlic i el balneari de Vallfogona de Riucorb.

Es tracta d’una activitat organitzada pel departament de Geografia de la UdL.

L’horari de la sortida és de 9:15 a 14:35h

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Sortida de l’alumnat de 2n de Batxillerat que cursa Geografia a la Vall del Corb

Hort – The movie

Publicat dins de Activitats, Escola Verda, General | Comentaris tancats a Hort – The movie

Xerrada sobre Internet Segura per a l’alumnat de 1r d’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO  assistirà a  xerrada sobre Internet segura,  a càrrec dels Mossos d’Esquadra (activitat inclosa dins la Mesa de Salut Jove del PMDE i PCDE).

Les dates i horaris són els següents:

• 1r ESO A: dimarts 15 de gener: de 9:15 a 10:15h
  • 1r ESO B: dilluns 28 de gener: d’11:30 a 12:30h

La xerrada vol informar els joves i resoldre tots els dubtes relacionats amb el món d’Internet, i ajudar a fer-ne un bon ús.

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Xerrada sobre Internet Segura per a l’alumnat de 1r d’ESO

Pel·lícula “Bohemian Rhapsody” per a l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO

Dijous 10 de gener de 2019, l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO anirà a la sala d’actes de l’Ajuntament de Balaguer a veure la pel·lícula “Bohemian Rhapsody.

L’horari previst és de 10:30 a 13:40 h. aprox.

Aquí teniu el tràiler de la pel·lícula:

Publicat dins de Activitats, General | Comentaris tancats a Pel·lícula “Bohemian Rhapsody” per a l’alumnat de 2n, 3r i 4t d’ESO