Horari de Secretaria: de 9:00 a 14:00h (mes de juliol)

Publicat dins de El Centre, General | Comentaris tancats a Horari de Secretaria: de 9:00 a 14:00h (mes de juliol)

Vídeos record de Tutoria de 1r d’ESO

Vídeo del viatge Cophenague de l’alumnat de 4t d’ESO

Publicat dins de Activitats | Deixa un comentari

Lliurament de notes

Lliurament de notes: dimecres 26 de juny de 2019.

Horari:

• 1r i 2n de Batxillerat: a partir de les 10:00h
  • 1r i 2n d’ESO: a la reunió de pares convocada a  les 20:00h
  • 3r i 4t d’ESO: a la reunió de pares convocada a  les 20:30h
Publicat dins de El Centre, Estudis | Deixa un comentari

Esmorzar de cloenda de curs 2018/2019

Dimecres 19 de juny de 2019, l’alumnat d’ESO va celebrar un esmorzar de cloenda del curs escolar.

Més fotos fent clic aquí.

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Activitats a classe (1r i 2n d’ESO)

Durant el mes de juny de 2019 els alumnes han anat realitzant diferents activitats.

1r ESO: CIÈNCIES DE LA NATURALESA: maquetes de mapes topogràfics

1r ESO: CIÈNCIES DE LA NATURALESA: maquetes de cèl·lules

1r ESO: MATEMÀTIQUES:: Lapbooking d’àrees i perímetres de figures planes

2n ESO: MATEMÀTIQUES: Jocs de geometria en el pla i en l’espai

Publicat dins de Activitats, General | Deixa un comentari

Acabem la campanya “Posa’ls la roba”

Aquesta darrera setmana de classes, el Sr. Miquel Trilla va venir a recollir tota la roba que hem recollit per lliurar a Càritas de Balaguer, dins la campanya “Posa’ls la roba” (campanya que s’engloba dins el projecte de Servei Comuntari que porta a terme l’alumnat de 3r d’ESO). Gràcies a tots els que heu col·laborat!

Com comprar ecoBooks a l’Institut Almatà

El retorn serà el 8 de juliol de 10.00 a 14.00. Aquest mateix dia també es podran fer les comandes a l’institut.

Document en format PDF

Viatge a Cophenaguen per a l’alumnat de 4t d’ESO

Del 18 al 21 de juny de 2019, l’alumnat de 4t d’ESO realitza el viatge de final d’estudis a Dinamarca i Cophenaguen.

Durant aquests 4 dies, els alumnes visitaran la capital de Dinamarca on faran  un tour pel centre històric i les zones més significatives de la ciutat: Ajuntament, el Palau de Christianborg, la Torre Rodona, el port de Nybavn, el carrer Stroget, l’Església de marbre, la Biblioteca Reial, l’edifici de la borsa, la Sireneta, el castell de Rosenborg, el Palau d’Amalienborg i realitzaran un circuit amb vaixell pels canals de la ciutat.  També veuran la ciutat lliure de Christiania, l’ôpera i el parc Tivoli, entre d’altres.

Passaran un dia a la ciutat de Malmö (Suècia), creuant el punt-túnel d’Oresund i aniran a la platja de Ribesborg.

Esperem que gaudeixin d’un bon viatge!

Publicat dins de Activitats | Deixa un comentari

Participem en la celebració del Dia Mundial del Medi Ambient

Dimecres 5 de juny de 2019 -Dia Mundial del Medi Ambient-  els alumnes de 3r d’ESO de l’optativa d’Hort van participar en les activitats de Cloenda del Refugi de llavors,  organitzades dins el Pla Municipal de Dinàmica Educativa fent de monitors.

Més fotos, aquí.

Publicat dins de Activitats, Escola Verda | Deixa un comentari