RODOLINS DE LA FLAUTINA

Si pel passadís vols anar
no hauràs de cridar ni parlar.

Tens boca, però per a la classe estar,
t’ hauràs de callar.

Si amb educació vols parlar
hauràs d’ aprendre i saber vocalitzar.

Per parlar hauràs de callar,
el braç aixecar.

Si al lavabo vols anar
hauràs d’ insistir, acabar i callar.

Si al pati vols anar
t’ hauràs de portar bé i escoltar.

Si no vols estudiar
hauràs de fer deures o si no t’ hauràs d’ aguantar.

Si no vols parlar
dóna-li un bot al català.

Si a la profe vols escoltar
digues a la classe que pari ja.

Si a futbol vols jugar
agafa
una pilota i passa-la.

Animal fantàstic

Aquest animal es diu serparmartí. Viu al zoo, es una barreja de serp, guepard i salta martí. Menja tot tipus de carn, també menja herba, li agrada l’arròs, la pizza, el pure de verdura… Es un animal fantàstic perquè l’he fet amb SWITCHEROO ZOO. Li agrada jugar a futbol i a quasi tots els esports. Li agrada jugar amb els seus amics en la gàvia.

SI VOLS CREAR EL TEU ANIMAL FANTÀSTIC, CLICA DAMUNT LA IMATGE.

WIKIPEDIA

La wikipedia es com un diccionari pero més gran, no hi ha només lletres hi ha més coses per aprendre. Entra molta gent per veure coses interessants: de països, ciutats, plantes, histories, art, pobles… La gent que vol posar articles perquè tota la gent ho vegin. La gent entra per veure coses noves

.

LES VACANCES DE NADAL

Jo la nit de Nadal vaig anar a casa dels meus avis a sopar amb els tiets del meu pare, amb els germans dels meus avis. Desprès de sopar vam anar a casa dels meus cosins a cantar Nadales fins a les 3 de la matinada. Desprès el dia de Nadal vam dinar amb tota la família i ens van donar regals que estaven a l’arbre. El dia de Sant Esteban vam dinar a casa dels meus cosins amb tota la família fins a les 6 i mitja de la tarda. Desprès la nit de cap d’any vam anar a casa de la meva tieta a dinar una altra vegada amb tota la família per menjar raïm. Al matí que era any nou vaig anar a casa de la meva avia a dinar. Desprès d’uns dies era el dia de la cavalgada de reis. Desprès per el matí al dia de reis ven van regalar 100 euros el pro evolution soccer  2009, unes sabates esportives… M’ho he passat molt bé a les vacances de Nadal.