Wari – Mankala

Activity: transform the eggs carboard into a game.

gall 2 gall 3 gall 5 gall 45 gallObjectius: reutilització d’un material, treball en equip, respecte durant el joc, conèixer un joc de taula nou, pensament lògic-matemàtic.

Competències treballades: artística, social, cultural.

8 pensaments sobre “Wari – Mankala

  1. A mi em va agradar molt perquè no coneixia aquest lloc i ara ja sí. El que em va agradar més va ser veure que amb unes coses tant senzill com les oueres i una mica de pintura i plastilina. Moltes gràcies per fer aquests treballs tant xulos i bonics.

    Marc Foix.

  2. A mi el que més m’ha agradat d’aquest projecte és que amb una cosa tant senzilla com pintura, plastilina i unes quantes oueres es pot fer un joc tant bonic i divertit. Gràcies Lia per aquests treballs tant divertits que fem amb tu.

    Gràcies, Marc Foix

    1. Doncs ami també m’ ha agradat aquest joc perquè a a part de que es fàcil de fel, l’aprens rapit i ràpidament tens ganes de jugar-hi un cop mes.

  3. Doncs ami també m’ ha agradat aquest joc perquè a a part de que es fàcil de fel, l’aprens rapit i ràpidament tens ganes de jugar-hi un cop mes.

  4. Ami aquesta activitat ma semblat molt divertida.En aquesta activitat he aprest a que amb plastelina i pintura es poden fer jocs molt divertits.M’agradaat molt fer aquesta acctivitat.
    Moltes gracies.
    Ismail

  5. Aquet joc de wari-mankala es molt bo ami magradat mol per que es difisil ifasil i pots guanya i perdra si surtes amalgo sabs juga axo es malasort.

    Bilal

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *