El punt d’intercanvi es troba a l’entrada de la Biblioteca de l’escola.
Si per casa tens llibres que ja has llegit i que no vols guardar, deixa’ls que corrin, que passin d’unes mans a altres, i que puguin ser llegits per una altra persona que gaudirà amb les mateixes pàgines de les quals tu també vas gaudir-ne algun dia.
Els usuaris que vulguin deixar llibres els hauran de lliurar a la responsable de la biblioteca. Cal tenir en compte que els llibres han de trobar-se en bon estat i ser actuals.
La Comissió de la biblioteca es reserva el dret de no acceptar aquells llibres que no es considerin adequats.
Podeu agafar un llibre lliurement, sempre i quan en deixeu un altre a canvi, ja que perquè l’intercanvi tingui continuació és convenient deixar-ne un altre en el seu lloc que el donareu a la persona que hi hagi en aquell moment a la biblioteca.
Aquesta activitat s’ha pogut iniciar gràcies a les donacions de les famílies Badia Paixà i Sierra Vázquez.