Fem una coca!

Conte: La vella i els lladres

Carolina i el tió

Carolina i el tióEdu3.cat

IMATGES DEL NADAL

EL NADAL

Activitat mòdul 3

A continuació trobareu 3 exemples de recursos que us poden servir per a treballar la imatge amb els més petits.

– Aquest recurs t’he l’has de descarregar a l’ordinador i serveix pels més petits per pintar imatges i dibuixar. D’aquesta manera a poc a poc van agafant domini del ratolí.

– Aquest altre també és un recurs on hi trobem una pissarra i en la qual hi podem pintar i dibuixar.

– Per últim, és un recurs on a més de pintar (hi ha moltes imatges de Disney), és un joc on s’ha de descobrir la imatge que hi ha amagada…

anunci colònia

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y18jIMMNoHA[/youtube]

anunci refresc

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=-MLbDn_hBVA&feature=related[/youtube]

anunci joguines

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=gyVOV4CEpvg[/youtube]

Activitat mòdul 2

Aprofitant que estic fent un projecte d’audiovisuals amb els alumnes de P4 i per tant, tot i no tenir una pissarra digital faig molt ús de l’ordinador amb projector, us explicaré una de les sessions que he fet en una classe.
Cada trimestre treballarem una modalitat diferent: PUBLICITAT, FICCIÓ I INFORMACIÓ.
Ara i aprofitant que d’aquí pocs dies començaran a veure’n ja que s’acosta Nadal estem treballant els anuncis. Aquests els treballem tant en format paper com audiovisual.
Una de les sessions ha estat amb mig grup classe (13 nens i nenes) de procedències molt diverses i per tant, amb una falta considerable de vocabulari amb la qual cosa va molt bé fer coses d’aquest tipus ja que visualment tot és molt més entenedor i atractiu.
Hem col•locat les cadires de la classe mirant a la paret blanca del fons com si estiguéssim al cinema i un cop tots ben asseguts hem començat a mirar anuncis. Aquests els he tret del youtube i primerament n’hem mirat tres: un de joguines de playmobil, un de coca-cola i un de colònia. Hem parlat de cadascun d’ells fent preguntes, fent suposicions, opinant quin els ha agradat més, etc. d’aquesta manera hem anat analitzant els anuncis. Després m’han demanat veure’n més i com que encara hi havia temps ells em deien anuncis que veien a la televisió de casa i els buscàvem.
L’activitat ha anat molt i molt bé, més del que m’esperava ja que un cop acabada m’han demanat seguir. La veritat és que de moment, totes les activitats que he dut a terme amb ordinadors, projectors, pantalles, etc. m’han funcionat molt i penso que són un recurs molt motivador i molt engrescador per tots els infants i ja des de ben petits.

Duet Papageno i Papagena

flauta màgica