Activitats nadalenques

Fem activitats nadalenques al parvulari

US DESITGEM UN BON NADAL….I UNES BONES FESTES !!!!  

Aquests dies estem treballant les festes de Nadal ,tant a les aules de P3-P4-P5 com al Reforç i a les sessions de Música. Us volem explicar què fem entre tots.

DECORACIÓ: us hem demanat que ens decoreu estrelles,arbres o campanes i….us felicitem!!! han quedat molt diferents i originals: valorem l’esforç del treball conjunt pares i fills.Els hem penjat tot al voltant del vestíbul.A les aules hem estat fent activitats diverses,si clikeu la foto en podeu veure una petita mostra

MÚSICA:Com cada curs hem fet el Concert de Nadal amb les nadales i els poemes de nadal treballades amb les tutores i la mestra de Música: Mònica amb gran esforç i il·lusió !!!v va ser un èxit,tots els nens i nenes van cantar amb gran entusiasme i els pares i mares que els van veure van esclatar amb grans aplaudiments!!!

POEMES:

P5: P4 : P3:

Els aprenen com a treball de llengua amb les tutores i el reforç,la tradició diu que l’han de dir enfilats a dalt la cadira davant tota la família reunida al voltant de la taula en acabar l’àpat nadalenc, el portaran a casa en forma de postal molt ben decorada ( així el podeu repassar si no se´l saben gaire o bé el podeu llegir junts!

AGERMANAMENTS:    p3 amb 2n. p4 amb 3r.p5 amb 4t.

cada aula agermanada amb una altra de nens més grans,aquests dies es trobaran i faran alguns intercanvis

ÀLBUMS I CARPETES D‘ART: És un recull de la feina feta durant el trimestre,mireu-vos-ho junts i que us comentin com ho han fet i si han gaudit o els ha costat de fer

CALENDARI D’ADVENT: Es comença el primer dia de desembre ,té l’objectiu (com amb el calendari d’aula) de treballar la numeració i el concepte del temps,però forma part de la tradició.Cada nen o nena té assignat un número de l’1 fins el 24 (el dia abans del 25:dia de Nadal),cada dia li toca a un o dos nens o nenes destapar el que hi ha darrera del número on hi surt una imatge relativa a motius nadalencs amb una moneda de xocolata per a ell o ella;
RACÓ DEL PESSEBRE: Com totes les activitats d’aula es fa entre tots guiats per la mestra.Es recrea un poblet de muntanya amb tots els personatges típics de la tradició pessebrística,també “reciclem” el racó de Tardor agafant les fulles i pinyes….,anem al pati a buscar elements que ens poden anar bé : pedretes,sorra….Un cop fet els nens  poden jugar-hi com en els altres racons i s’inventen mil i una històries :és molt enriquidor,compartim un espai respectant-lo i treballem la creativitat oral

TIÓ:              

És un personatge tradicional que tampoc volem que es perdi i que també treballa l’imaginari!!! Recordeu que el seu nom és simplement TIÓ i el que fa és “cagar” neules i torrons,això si es que els nens li han portat menjar( pa sec,pells de fruites…,aprofiteu per fer-los menjar la fruita que a vegades els costa i aquelles pells són les que han de portar!)i el darrer dia del trimestre….caga Tió,caga turró ens mengem les neules i torrons

Un PATGE REIAL  ve a l’ESCOLA:( clikeu als Reis i ens veureu ) li entreguem la carta per als REIS amb el que demanem JOGUINES per a la classe. Ens fem fotos amb ell per grups: quina il·lusió !!! ei! ens ha regalat un joc per a la classe com a avançament i..uns caramels!!!

 

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà