LLIBRES GUANYADORS DEL 11è PREMI ATRAPALLIBRES

11è Premi de Literatura Infantil «Atrapallibres»
Obres guanyadores

Obra guanyadora Categoria 9 anys

Guanyador 9 anys

MANSO, Anna. Amics monstruosos. Animallibres

Els pares de la Sandra no són allò que en podríem dir uns pares professionals. Són molt joves, i sovint té més sentit comú i més capacitat organitzativa la filla que els seus progenitors.
A l’escola la Sandra se sent diferent. No hi té amics, l’Aina i la Bet són insuportables, de vegades es distreu del que passa a la classe… sort d’en Martí, amb ell sí que s’ho passa bé. I és que la Sandra és tímida, molt tímida, i poruga, molt poruga. Seran els seus amics monstruosos –un gos zombi, un gat mòmia, una tortuga Frankenstein, i unes periquites fantasma– els que ajudaran la Sandra a veure-hi clar, malgrat la son que li fan passar.

Obra guanyadora Categoria 10 anys

Guanyador 10 anys

LONGAN, Laia. Jo que vaig dormir amb lleons. Animallibres

En Tom és un noi orfe que un dia se sent cridat per un dels personatges d’un circ, al qual s’acabarà afegint amb l’objectiu de cercar el seu pare i els seus orígens. Al meravellós món del circ, viurà tot d’aventures, amb amics i també amb algun enemic. Una obra que barreja de manera destra i delicada tocs de realisme, aventura i fantasia.

Obra guanyadora Categoria 11-12 anys

Guanyador 11-12 anys

MUÑOZ AVIA, Rodrigo. El signe prohibit. Edebé

En Jordi no sap on és la seva millor amiga, l’Aleksandra. De fet, no ho sap ningú, perquè ha desaparegut. I mentre la policia fa preguntes i més preguntes sobre la seva desaparició, ell intentarà investigar pel seu compte, solidaritzant-se amb ella i fent-se la promesa de parlar sense la primera vocal mentre la seva companya de classe no torni.
Com us podeu imaginar, les situacions en què es trobarà el Jordi seran d’allò més rocambolesques, entranyables i divertides.

ELS NENS/ES DE L’ESCOLA QUE HAN PARTICIPAT  EN AQUESTA EDICIÓ TAMBÉ VAN VOTAR AQUESTES OBRES EN PRIMER LLOC! FELICITATS I GRÀCIES PER PARTICIPAR!