Benvengudi

Contacte: 973-641364 /cfavaldaran@xtec.cat
Facebook: Cfa Val d’Aran

HORARI SECRETARIA:

Se us atendrà en horari de 8:00 a 15:30h, a excepció de juny i setembre que serà de 8:00 a 15:00h

Els dies que està secretaria oberta són els següents:

Per tal de dur a terme gestions de matricula, certificacions i informació sobre cursos i horaris cal que ho feu a través de secretaria.

Gràcies per la vostra comprensió.

CALENDARI ESCÒLAR 20-21:

ORARIS CORS 2021

PLA DE REOBERTURA DEL CENTRE

Contador de visitas y estadísticas

Aufèrta des ensenhaments entath cors 2020/21

• Anglés nivèus 1 , 2 e 3
  • Francés nivèus 1, 2 e 3
  • 2014-12-17 19.05.16Informatica nivèus 1, 2 e 3
  • Graduat en Educacion Secundària (mejançant er IOC)

PRÒVES DE NIVÈU SETEME (OBLIGATORIES TÀ PODER ACCEDIR ATH CENTRE SIGUI QUIN SIGUI ETH NIVÈU), aciu auetz tota era información sus es dates:    https://www.dropbox.com/s/bnze8nqxhsrlfrh/Publicitat%20proves%20de%20nivell%202020.doc?dl=0

MATRICULACION ALUMNES NAUI: Deth 2 ath 10 de seteme de 2020 ( A partir deth 14 de seteme començaram a matricolar toti aquèri que son en lista de demora )

Ei OBLIGATÒRI era CONFIRMACION DERA MATRICULA, per part der escolanat nau deth centre. En cas dera non confirmacion se pèrd era plaça.

Ei OBLIGATÒRI era CONFIRMACION DERA MATRICULA, per part de tot er escolanat antic deth centre. En cas dera non confirmacion se pèrd era plaça.

Se rèsten vacants un viatge finalizada era matricula des alumnes assignadi ena preinscripcion, se matricularàn es alumnes dera lista de demora. Un viatge acabada era lista de demora, se poirà procedir ara matriculacion des persones qu’ac solliciten.

CONDICIONS DE MATRÍCULA

Entà èster avalorat e poder promocionar-se calerà complir damb es següents requisits: auer un 80% dera assistència e auer hèt es tres exàmens d’avaloracion continua.

En cas de non complir aguesti requesits sense motius justificadi, era persona serà dada de baisha deth centre perdent atau era sua plaça.

Quina documentacion cau portar entà matricular-se?

Entà toti es ensenhaments:

• Era fotocopia deth DNI o eth passapòrt o eth NIE
  • Era fotocopia dera targeta sanitària
  • Ua foto de carnet
  • Aportación Voluntària de 40 euros entà tot el curs.

Entàs estudis deth Graduat en Educacion Secundària:

• Er expedient acadèmic o libre deth certificat escolar en cas de matricular-se en Graduat d’Educacion Secundària.
  • Eth DNI o eth passapòrt o eth NIE escanejat

EN MES DE SETEME VOS ATIERAM DE DELUNS A DIUENDRES DE 8 A 15 ÒRES ENQUIAR INICI DE CLASSES.

______________________________________________________________________________________________

Aquest centre forma part del Programa Fons Social Europeuhttp://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/educacioadults/fons-social-europeu/

Licencia de Creative Commons
CFA VAL DARAN by Montse Garcia is licensed under a Creative Commons Reconocimiento 4.0 Internacional License.
Creado a partir de la obra en https://blocs.xtec.cat/afavaldaran/.