Tot i que el nostre equip infantil d’handbol femení ha perdut la final de les Terres de l’Ebre, en caure contra l’Handbol Tortosa per 22 a 17, des d’aquest bloc volem fer un gran homenatge a aquestes noies que, des de ben petites, han practicat l’handbol i han obtingut resultats força bons.
Aquest ha estat el darrer partit defensant els colors del nostre Col·legi, doncs en categoria cadet jugaran a nivell de club federat. Per aquest motiu tan especial els volem agrair l’esforç de tots aquests anys i esperem que els vagi igual de bé a partir d’ara.
Com no podia ser d’una altra manera també volem tenir un record molt carinyós per Txuma i Pere – heu fet un treball extraordinari – i pels pares i mares que han estat seguidors/es incondicionals d’aquest gran equip.
Noies, gràcies per tot i recordeu que ens sentim ben orgullosos de totes !
Deixa un comentari
Heu d'iniciar la sessió per escriure un comentari.