CURS “GESTIÓ ECOLÒGICA DE CONFLICTES”

El passat dimarts 26 de Juny Bona part del personal de les Escoles Especials Llar de Sant Josep va assistir a una sessió de formació sobre la gestió ecològica dels conflictes, en la que es pretén donar estratègies per afrontar els diferents conflictes del dia a dia des d’una òptica diferent, que afavoreixi el benestar personal.

Va ser d’allò més interessant.

PLANTEM I CUINEM FAVES

El grup de PDC- TVA Iniciació Laboral 1, el passat mes de Febrer va plantar faves a l’hort de l’escola, la setmana passada les van collir i el passat dimarts dia 23 de Maig les van cuinar d’acord a les receptes proporcionades per les famílies.

Els alumnes han gaudit de tot el procés de cultivar un producte fins al consum final.

Ha estat una activitat GENIAL!!

BALL DELS CAVALLETS I LA MOIXIGANGA

El passat dilluns 14 de Maig, va venir a l’escola La Mireia Guivernau, responsable de Riscos Laborals de la Diputació de Lleida, que a més a més forma part de l’esbart dansaire que representa el Ball dels Cavallers i de la Moixiganga present a la Festa Major de Lleida.

Va Mostrar als alumnes de Formació Laboral com es ballaven aquestes danses, i un cop apreses, ens ho van mostrar a la resta de l’escola.

Va ser una activitat molt maca.

TROBADA ESPORTIVA AMB EL CEE ESPERANÇA

Com ja es tradicional, cada curs escolar es realitza una trobada o diada esportiva, compartint activitats lúdico esportives entre alguns alumnes del CEE Esperança i de Les Escoles Especials Llar de Sant Josep de Lleida.

Aquesta trobada va tenir lloc a les instal·lacions de l’INEFC de Lleida el passat dimecres 9 de Maig.

Els alumnes van passar una molt bona estona compartint un espai d’oci i lleure plegats.