CELEBRACIÓ DEL DIA DE LA PAU

El passat dimecres 30 de Gener, a la tarda, vam celebrar el dia de la Pau.

El alumnes de formació laboral van preparar un vídeo en contra de l’assetjament escolar i el bullyng, el qual vam visionar al gimnàs.

Seguidament els alumnes de PDC-TVA Autonomia personal i aprenentatges 6 ens van llegir un seguit de frases signifacitves d’aquesta diada.

A posteriori ens vam dirigir al pati , atravessant uns seguit d’obstacles, per fer volar els estels de la pau que cada aula havia elaborat.

torneig futbol special

El passat dissabte 23 de Desembre un combinat d’alumnes, mestres i educadors/es de l’escola va participar en el primer torneig inclusiu de futbol a Lleida.

Va ser una diada molt divertida en que es tractava de compartir una estona lúdic a entre els membres de la comunitat educativa, amb una aportació solidaria a l’Institut de Recerca Biomèdica.

CELEBRACIÓ DEL NADAL AMB LES FAMÍLIES

El passat dimarts dia 18 de Desembre al matí es va realitzar un acte de celebració del Nadal amb les famílies, consistent en una petita representació per part dels alumnes i posterior torronada de tota la comunitat educativa, per tal de desitjar-nos TOTS unes molt BONES FESTES.

Emmarcat en aquest acte, va estar el lliurament dels premis del tradicional concurs de felicitacions de Nadal. Els guanyadors van ser:

• Paloma Moran Chele ( Aprenentatges 3)
  • Ares Molas Paba  ( Aprenentatges 6)
  • David Vallés Fontanet ( PDC-TVA Autonomia Personal)

Enhorabona artistes.