CELEBRACIÓ DEL NADAL AMB LES FAMÍLIES

El passat dimarts dia 18 de Desembre al matí es va realitzar un acte de celebració del Nadal amb les famílies, consistent en una petita representació per part dels alumnes i posterior torronada de tota la comunitat educativa, per tal de desitjar-nos TOTS unes molt BONES FESTES.

Emmarcat en aquest acte, va estar el lliurament dels premis del tradicional concurs de felicitacions de Nadal. Els guanyadors van ser:

• Paloma Moran Chele ( Aprenentatges 3)
  • Ares Molas Paba  ( Aprenentatges 6)
  • David Vallés Fontanet ( PDC-TVA Autonomia Personal)

Enhorabona artistes.

Campionat Territorial Tenis Taula i Bàdminton

El passat dissabte 3 de Novembre es va disputar el XXVII Campionat

Territorial de Tenis Taula i Bàdminton ACELL LLEIDA a  les instal·lacions de l’INEFC, a la Caparrella.

En aquest campionat hi ha participat una representació d’alumnes de la nostra escola, que han gaudit d’allò més d’aquesta fantàstica diada esportiva organitzada per la federació ACELL.

SORTIDA A LA REPERA ESPAI DE CREACIÓ

El passat dimecres 21 de Novembre , les aules d’aprenentatges 2 i 3, dins del programa de coneixement dels recursos de l’entorn i sensibilització dels alumnes a espais no coneguts o poc habituals, van anar a la Repera; espai de creació, un espai on poder jugar, experimentar, decobrir, mirar,… En què els alumnes de les aules esmentades van gaudir remenant, tocant, jugant, manipulant, rient,… Una bona estoneta!

SORTIDA BIBLIOTECA

El passat Dimecres 7 de Novembre les aules d’ Aprenentatges 2 i 3, dins del programa de coneixement dels recursos de l’entorn i de sensibilització dels alumnes a espais no coneguts o poc habituals, van realitzar una visita a la biblioteca pública de Lleida i més concretament a l’espai de la bebeteca en el que es permet una llibertat de moviment i una activitat de cerca i exploració lliure relacionat amb els contes visuals/sensorials.

Vam gaudir molt d’aquesta activitat.