ACTIVITATS per treballar a 4t:![]() |
RECURSOS:
1r recurs: Webquest http://mtorne8.wix.com/historia#!introduccio/cjg9
2n recurs: Webquest http://www.xtec.cat/~smora/webquest/WQlaprehistoria/ 3r recurs: Webquest – Per aprendre a confeccionar una línia del temps. http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_tabbed_w.php?id_actividad=8300&id_pagina=1 4t recurs: JCLIC http://clic.xtec.cat/db/act_ca.jsp?id=3700 5è recurs: per la PDI (en castellà) |
ÀREES IMPLICADES: Medi Natural i social, matemàtiques i llengua. |
COMPETÈNCIES BÀSIQUES IMPLICADES:
COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE L’ÀMBIT DIGITAL: 1 –> Seleccionar, utilitzar i programar dispositius digitals i les seves funcionalitats d’acord a les tasques a realitzar 2 –> Utilitzar les funcions bàsiques de les aplicacions d’edició de textos, tractament de dades numèriques i presentacions multimèdia. 4 –> Cercar, contrastar i seleccionar informació digital tot considerant diverses fonts i entorns digitals. 5 –> Construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals 6 –> Organitzar i emprar els propis entorns personals digitals de treball i d’aprenentatge. 8 –> Realitzar activitats en grup utilitzant eines i entorns virtuals de treball col·la-boratiu. 9 –> Desenvolupar hàbits d’ús saludable de la tecnologia. 10 –> Actuar de forma crítica, prudent i responsable en l’ús de les TIC, considerant aspectes ètics, legals, de seguretat, de sostenibilitat i d’identitat digital. |
ACTIVITATS per treballar a 3r:![]() |
RECURSOS:
1r recurs: Webquest http://www.castellnoudigital.com:82/webquest/aigua.jsp 2n recurs: Webquest http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_tabbed_w.php?id_actividad=1219&id_pagina=1 3r recurs: activitats http://www.edu365.cat/primaria/muds/natural/aigua/ 4t recurs: vídeo educatiu |
ÀREES IMPLICADES: Medi Natural i social i llengua. COMPETÈNCIES BÀSIQUES IMPLICADES:
COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE L’ÀMBIT DIGITAL: 1 –> Seleccionar, utilitzar i programar dispositius digitals i les seves funcionalitats d’acord a les tasques a realitzar. 4 –> Cercar, contrastar i seleccionar informació digital tot considerant diverses fonts i entorns digitals. 5 –> Construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals 6 –> Organitzar i emprar els propis entorns personals digitals de treball i d’aprenentatge. 8 –> Realitzar activitats en grup utilitzant eines i entorns virtuals de treball col·la-boratiu. 9 –> Desenvolupar hàbits d’ús saludable de la tecnologia. 10 –> Actuar de forma crítica, prudent i responsable en l’ús de les TIC, considerant aspectes ètics, legals, de seguretat, de sostenibilitat i d’identitat digital. |
ACTIVITATS per treballar a cicle mitjà sobre:![]() |
RECURSOS:
1r recurs: Webquest http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_tabbed_w.php?id_actividad=2497&id_pagina=1
3r recurs: Webquest http://www.phpwebquest.org/catala/webquest/soporte_tabbed_w.php?id_actividad=2577&id_pagina=1 4t recurs: vídeo |
ÀREES IMPLICADES: Medi Natural i social, matemàtiques i llengua. COMPETÈNCIES BÀSIQUES IMPLICADES:
COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE L’ÀMBIT DIGITAL: 1 –> Seleccionar, utilitzar i programar dispositius digitals i les seves funcionalitats d’acord a les tasques a realitzar. 2 –> Utilitzar les funcions bàsiques de les aplicacions d’edició de textos, tractament de dades numèriques i presentacions multimèdia. 4 –> Cercar, contrastar i seleccionar informació digital tot considerant diverses fonts i entorns digitals. 5 –> Construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals 6 –> Organitzar i emprar els propis entorns personals digitals de treball i d’aprenentatge. 8 –> Realitzar activitats en grup utilitzant eines i entorns virtuals de treball col·la-boratiu. 9 –> Desenvolupar hàbits d’ús saludable de la tecnologia. 10 –> Actuar de forma crítica, prudent i responsable en l’ús de les TIC, considerant aspectes ètics, legals, de seguretat, de sostenibilitat i d’identitat digital. |
APRENEM A FER:![]() |
1r recurs: crea mapes conceptuals de manera automàtica mentres escrius els conceptes, la pròpia web estructura la informació de manera gràfica.https://www.text2mindmap.com/![]() http://popplet.com/ Altres programes per realitzar mapes conceptuals: http://creately.com/ http://articulos.softonic.com/como-hacer-un-mapa-conceptual-cmaptools http://www.gliffy.com/ |
COMPETÈNCIES BÀSIQUES DE L’ÀMBIT DIGITAL: 1 –> Seleccionar, utilitzar i programar dispositius digitals i les seves funcionalitats d’acord a les tasques a realitzar. 2 –> Utilitzar les funcions bàsiques de les aplicacions d’edició de textos, tractament de dades numèriques i presentacions multimèdia. 4 –> Cercar, contrastar i seleccionar informació digital tot considerant diverses fonts i entorns digitals. 5 –> Construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals 6 –> Organitzar i emprar els propis entorns personals digitals de treball i d’aprenentatge. 9 –> Desenvolupar hàbits d’ús saludable de la tecnologia. 10 –> Actuar de forma crítica, prudent i responsable en l’ús de les TIC, considerant aspectes ètics, legals, de seguretat, de sostenibilitat i d’identitat digital.
|