NOM DE L’ACTIVITAT: Felicitació de Nadal (P5 i 1r d’ed. primària) |
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT:Crear la felicitació de Nadal utilitzant un programa gràfic (ex. Kid-Pix) dibuixant, insertant text, guardar-lo al disc i imprimir el full.
RECURS: Programa gràfic (ex. Kid-Pix) ÀREES IMPLICADES:Comunicació i llenguatge (plàstica) CAPACITATS BÀSIQUES IMPLICADES: – Progressar en el coneixement i domini del seu cos, en el moviment i la coordinació, tot adonant-se de les seves possibilitats COMPETÈNCIES DIGITALS: * Seleccionar, utilitzar i programar dispositius digitals i les seves funcionalitats d’acord a les tasques a realitzar * Utilitzar les funcions bàsiques de les aplicacions d’edició de textos, tractament de dades numèriques i presentacions multimèdia. * Utilitzar programes i aplicacions de creació de dibuix i edició d’imatge fixa, so i imatge en moviment. |
NOM DE L’ACTIVITAT: Logotip nom classe (P5 i Cicle Inicial) |
|
|
NOM DE L’ACTIVITAT: Projecte Pollets (P3) |
DESCRIPCIÓ DE L’ACTIVITAT: Aquesta aplicació pretén que els/les nens/es aprenguin les orientacions espacials (davant/darrera, sobre/sota, pujar/baixar, dalt/baix…). L’aplicació els dona 4 imatges i ells han d’escollir quina és la correcta. Aquesta activitat la farem quan fem desdoblament ja que així podrem atendre millor als dubtes dels infants. La primera vegada que fem l’activitat compartiran la tauleta dos infants per tal d’ajudar-se uns als altres i agafar una confiança amb ells mateixos i amb les seves possibilitats. Després les altres sessions que fem cada nen/a pot tenir una tauleta i intentar resoldre correctament el joc ell sol, amb els seus pròpis coneixements. RECURS: aplicació gratuïta de la Google Play per a tauletes Android projecte Pollets. ÀREES IMPLICADES: Descoberta d’un mateix i dels altres i Comunicació i Llenguatges CAPACITATS BÀSIQUES IMPLICADES:
COMPETÈNCIES DIGITALS: Competència 1.Seleccionar, utilitzar i programar dispositius digitals i les seves funcionalitats d’acord amb les tasques a realitzar. Competència 2.Utilitzar les funcions bàsiques de les aplicacions d’edició de textos, tractament de dades numèriques i presentacions multimèdia. Competència 3.Utilitzar programes i aplicacions de creació de dibuix i edició d’imatge fixa, so i imatge en moviment Competència 5.Construir nou coneixement personal mitjançant estratègies de tractament de la informació amb el suport d’aplicacions digitals. Competència 6.Organitzar i emprar els propis entorns personals digitals de treball i d’aprenentatge. Competència 9.Desenvolupar hàbits d’ús saludable de la tecnologia. Competència 10.Actuar de forma crítica, prudent i responsable en l’ús de les TIC, considerant aspectes ètics, legals, de seguretat, de sostenibilitat i d’identitat digital. |
NOM DE L’ACTIVITAT: El món d’en Teo (P5) |
|
|
NOM DE L’ACTIVITAT: Joc de pintar per a nens (P3) |
|||
|