Les nostres mones

LES OLIMPÍADES

Ahir diumenge  dia 7 d’abril del 2019 com cada any em celebrat les olimpíades . Son quatre  proves una de velocitat, una de llançament, una de fons i una de saltar. Poden participar els alumnes de l’Escola Comtes de Torregrossa, els alumnes del Parc del Saladar i els nens i nenes del institut.

Jo vaig participar a velocitat i fons. Estava molt content perquè vaig guanyar una medalla d’or.

–ISMAIL–

El nostre projecte

Els alumnes d’aula d’ acollida hem fet més de 150 enquestes als alumnes de tercer,quart,cinquè i sisè per saber en quin continent van estar ,si han viatjat mai amb avió amb qui ha viatjat etc.

Aquests són els resultats.

Moltes gracies. Esperem que us agradi aquest projecte.

BON VIATGE

EL NOSTRE PATI .

Aquest dilluns 25 de març de 2019 hem arribat a l’escola i hem tingut una sorpresa: una classe exterior acabada,uns bancs decorats i moltes més coses.

Avui hem sortit al pati a mirar els jocs  nous .  A mi m’agraden la xarranca i també els  bancs , la serp i el cargol.

I també hi ha una rodona de colors.  A mi me encanta aquest pati nou pero hem de ser una mica responsables.

BILAL

EL MOHAMED US SALUDA

Viatge per les ones

El projecte jo he treballat molt amb els meus amics , el nostre projecte es sobre mobils i radios , he ajudat els meus amics a buscar la informació i estic molt content perque han vingut els nostres pares i mares i estan molts contents.
ha acabat el projecte i he anat a quart be a escoltar el projecte de quart be i m’ha agradat molt.
ISMAIL

EL PROJECTE AZZOUZ

Hola pares i mares, el meu projecte ha anat bé, he fet la gran muralla xinesa i la meva senyoreta ens ha ajudat molt en el projecte,

Dimecres a la tarda van venir els pares i mares i hem explicat la gran muralla xinesa, la torre Eiffel, el Machu Pichu, l’estàtua de la llibertat, el Taj Mahal, les piràmides i la Sagrada família.

Publicat dins de General | 1 comentari

Hola sóc l’Assane

Matala, la Pilar et dóna records!!!

A tots els nens i nenes els agrada molt la meva cançó.

ASSANE

Aquí explico que significa la cançó:

Publicat dins de General | 1 comentari

LA PRIMAVERA ANDREEA

M’agrada la primavera perquè hi ha flors al camp. També perquè puc jugar al parc.

Andreea

BENVINGUDA, PRIMAVERA!

Avui és un dia especial!
Amb l’arribada de la primavera, com que tot floreix, esperem que aquest nou bloc també que ho faci, gràcies a les vostres aportacions i visites, sempre interessants.

Desitgem que us agradi.

Entre tots el farem “florir”.