Formadores:
Raquel Pons Sendra, rpons22@xtec.cat
Montserrat Serra Latre, mserr326@xtec.cat
Barnils Ortega, Eva
Barrull Rodríguez, Rosa
Berruezo Rodríguez, Maria Jose
Bonastre Berenguer, Rosa
Camacho Rubio, Maria Elisa
Cedo Perpinya, Marta
Doblado Crespo, Vanesa
Espada León, Maria Rosa
Gastin Sánchez, Bibiana
González Muñoz, Antonio Ramon
Güell Robles, Irene
Hernández Lorente, Maria
Julià Soler, Cristina
López Vidal, Xavier
Llena Bardaji, Anna
Marco Binue, Pilar
Moya Alcaraz, David
Navajas Marmol, Fina
Parra Sánchez, Susana
Riera Astals, Carme
Roigé Farrús, Carme
Samperiz Cambra, Begoña
Serra Dalmau, Maria Pilar
Soto Fernández, Javier
Després de la presentació de la primera sessió,la segona ja vam començar a conéixer l’ecodad.Jo vaig estar en un grupet per comprovar quin dels materials( suro, foam, plàstic,porexpan,cartró) que teníem aillaven millor el so.
Col.locàvem un xiulet – sempre col.locat a la mateixa distància de l’ecodad-
i registràvem cada vegada els decibelis que emetia el xiulet.Contràriament al que es podria pensar inicialment, el foam amb una densitat més alta va ser el material que aillava més.
L’experiment va ser interessant i divertit alhora.
5 novembre, 2009
En aquesta primera sessió un grup de mestres vam treballar amb l’ECODAD, realitant diferentes lectures de temperatura de l’aigua i de l’oli. Inicialment vam proposar unes hipotesis quin dels dos s’escalfarien més ràpidament. Vam elaborar gràfics de temperatura i vam arribar a conclusions específiques que posaven de manifest els diferents criteris entre el professorat.
Va ser una experiència agradable que ens va ensenyar a compartir teories, unificar criteris per a lograr objectius comuns.
A part de la vivència considero important la cohesió del grup, la participació de tots i la interacció de les diferentes formes de ser i de pensar.
Crec que això s’hauria de fer més sovint, que ens ajudaria a millorar com equip de mestres i profesionals de l’ensenyament.
Espero compartir experiències tant gratificants com aquesta en pròximes sessions amb els meus companys i formadores.
No puc editar el bloc, és a dir, no puc participar ficant fotos i comentaris a les experiències fetes amb els nens.
Necessito que em donis d’alta com a usuari del bloc.
Xavi, si que pots penjar fotos. Intenta-ho amb la “xuleta” que et vam donar divendres, I sino ho aconsegueixes t’ensenyo com fer-ho. Fins dema!!!
Ara que t’has iniciat amb aixo dels blocs et proposo que actualitzis el de la classe (Jo et dono un cop de ma, si vols) I penges alla les fotos I experiencies pq Les puguin veure els nens/es…