Avui, hem marxat vuit classes de l’escola. Hem gaudit aprenent sense llibres, hem estat al Montseny experimentant i descobrint moltes cosetes, que us volem explicar.
BRÚIXOLA
Amb les brúixoles i un mapa de la zona, ens hem orientat i hem situat diferents punts que els mestres havien marcat. A més a més ells s’havien amagat en aquests indrets i necessitaven trobar-los per fer un joc.


BOLETS
Ja hem començat a comprar algun llibre per l’Aula de Ciències. De moment tenim dues guies de bolets. Avui les hem estrenat per comprovar que era tot el que collíem.

AIGUA
Antonio, hem tingut en compte la teva idea, i l’hem ampliat amb l’ajuda de la proposta de la Bibiana. Segur que ella ho explicarà perfecte i ens penjarà més fotos.

ANIMALETS
Estavem contents perquè teníem dos animalets nous pels terraris: Una granota i una salamandra. Ja els teniem preparats dins els Pots, però ens han recordat que estavem en un Parc Natural i hem hagut de deixar-los. Però tenim la foto que confirma que els nens/es volen omplir els terraris.

Hola,
l’excursió al Montseny ens va agradar molt perquè van poder agafar molts elements de la natura per després baixar a l’aula de ciències i observar-los i experimentar amb ells.
D’altra banda, ha hagut una part més negativa a l’excursió pel recorregut de l’autocar fins al Montseny. Creiem que el Montseny és molt gran i no és necessari anar tant lluny, fent patir als alumnes i passar-ho malament.
Les activitats que proposem per treballar amb la lupa són observar els diferents insectes i bolets que hem agafat.
Amb la bruíxola, van fer in situ, observar la direcció de l’agulla que marca a on és el nord i la resta de punts cardinals.
Com a conclusió, aquestes activitats són motivadores perquè engresquen als alumnes, es fan fora de l’aula i ho passem molt bé.
Pensem que aquestes activitats van molt bé per aquest tipus d’alumnat que té tant pocs estímuls fora de l’escola.
Fins divendres!!