Bloc personal

Em dic Anna. Visc a Arbúcies. Aquest és el meu poble

arbucies-esglesia-ajuntamen.jpg

Si no saps on està situat Arbúcies ara ho pots consultar:

Ver mapa más grande
El curs 2006-2007 vaig començar a treballar a l’escola pública del mateix poble. El CEIP Doctor Carulla. És aquest:

ceip-doctor-carulla.jpg

A partir d’aquest curs 07-08 la nostra escola ha creat un bloc en el qual també procurem que hi participin els nostres alumnes.

image28031.jpg

9 thoughts on “Bloc personal

1. Naihara Santillan

Hola Anna,soy la madre de Naihara Santillan,no se si os acordareis de ella,estudiaba con vosotros en la escuela hasta que nos fuimos este pasado febrero a vivir a Ecuador,quiero agradeceros a todos este bolg en el cual he podido ver a mi hija realizando actividades,ella os envia muchos besos para profesores y compañeros (estaba en la clase de la lluna)y aunque aqui esta muy bien os añora bastante y por favor no borreis el video de la nevada es con el que me recreo cuando me entra la añoranza de mi tierra.muchisimas gracias y un millon de besos en la distancia.Aurea Hernandez.

2. Anna

Hola Aurea:
    Em fa molta il.lusio que ens segueixis la pista a traves del bloc. No et pots ni imaginar el que es veure que algu se’l mira i n’esta agrait.
    Aixo ens dona empenta per tirar endavant i fer mes coses.
    Recordem la Naihara. a l’escola tambe l’hem trobat a faltar. Sap greu que hagiu hagut de marxar, pero cal que sapigueu que aqui tambe es casa vostra i que estarem encantats si torneu. Si mes no, cal pensar que malgrat la distancia a l’Equador tambe hi ha gent que ens aprecia. I, de debo que aixo val mes que res en el mon.
    molts petons
    A nna

3. Pepi

Hola Anna! avui he fet el tafaner a la web de l’escola i de rebot al teu blog. Em vaig posant al dia…. Felicitats pel blog i fins demà.

4. Robert i Madiu Balde Recasens

Nena, no sabia que tenies un blog. Trobo que esta be. Ara fare el xafarder una estoneta.

5. Anna Boix

je,je, ja veus…
    Però el tinc molt abandonat, no tinc massa temps per penjar-hi coses i la veritat és que em sap greu.

6. essays writings online

As a result, the public shape certain opinion concerning the issue, for instance, the public raises against a war. In such a situation, politicians, who want to stay in power, have little choice but to succumb to the demands of the public, which, by the way, are also conveyed to politicians by the intermediaries.