Aquest bloc està pensat per donar a conèixer les inquietuds i vivències dels alumnes nouvinguts al nostre institut. I, al mateix temps, ens servirà per recollir i compatir activitats i recursos de l’aula d’acollida.
Esperem que us agradi molt!!
BENVINGUTS!!
Aquí us deixo una cançó mot bonica d’en Jaume Sisa per donar-vos la benvinguda a tots!!
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pdlvAvC4Tw4[/youtube]

hola alba estic aquí jugant a alguns jocs d’internet i veient cançons aki a la pàgina official bo alba adéu ens veiem demà a l’escola