Actes mes de juny

El dia 22 de novembre començaren els actes del 75è aniversari de la nostra escola. Durant aquests set mesos s’han realitzat un munt d’actes per celebrar-ho. Durant aquest mes de juny se celebraran els últims. Esperem que tots i totes en gaudiu.

Acte inaugural del 75è aniversari de l’escola

Un 22 de novembre de 1934 el poble d’Alcover festejava amb orgull la inauguració de l’edifici de les escoles, després d’anys que mestres i alumnes havien desenvolupat les seves tasques ubicats en diferents indrets del nostre poble.
Hem vist com aquest nou i esplèndid edifici escolar ha anat creixent al llarg dels anys al mateix compàs que ho feia el municipi. Han estat molts els mestres que amb la seva tasca han donat educació, intel·lectual i humana, a les setanta-cinc promocions que han passat per les seves aules al llarg d’aquests anys. A tots ells els volem agrair el seu treball i esforç, sense ells l’escola no seria possible.
Avui tenim una escola moderna, plural, integrada al poble i volem agrair la tasca, que al llarg d’aquest temps han portat a terme les entitats que hi han col·laborat, AMPES, Ajuntaments, tots ells han treballat per fer possible l’escola que avui festegem. Podem estar orgullosos d’ells, ja que ha sabut créixer d’acord amb la societat que li ha tocat viure en cada època i dins la pluralitat i la diversitat del seu alumnat està plena de vitalitat i ànsia de millora.
Aquest 75è aniversari ha estat preparat per a celebrar-ho com es mereix durant tot aquest curs
Esteu convidats a tots els actes i activitats.

LA COMISSIÓ

Fotografies de l’acte inaugural del 75è aniversari de la nostra escola,