POLLETS !!!

0

Aquest matí hem tingut la visita d’uns pollets, podeu veure les fotografies a la pàgina dels nostres records.

HORARI 4,5 I 6 DE MAIG

0
Els alumnes de sisè han de passar les proves de les competències bàsiques, aquestes proves s’inicien a les 9:00 del matí i per tant hem de modificar una mica l’horari dels alumnes de sisè DIMARTS 4 DE MAIG, DIMECRES 5 DE MAIG i DIJOUS 6 DE MAIG entraran a l’escola a les  8:45 i sortiran a les 16:45.

SANT JORDI !!!!

0

Bona tarda famílies, clicant a la imatge podreu accedir a la revista de Sant Jordi de l’escola.

FELIÇ DIADA DE SANT JORDI A TOTHOM!!!

ORLA SISÈ !!!

0

DIMECRES 14 D’ABRIL                      Vindran a fer-nos les fotografies dels alumnes de sisè per fer l’orla.

Així que tothom ha de venir amb la cara ben neta!!!!!!!

Un cop feta la fotografia digitalment posaran a cada alumne/a el birret perquè surtin ben guapos i guapes.

TASQUES CONFINAMENT !!!

0

Nens i nens de sisè, clicant on diu graella amb les tasques, trobareu les tasques per aquests tres dies aneu revisant cada dia perquè hi haurà alguna modificació.

Al final de la graella veureu que hi ha un apartat que posa recordeu, allà trobareu les noves dates dels exàmens.

Ens veiem dimarts !!!

Per qualsevol cosa recordeu que podeu escriurem al meu correu: allopis5@xtec.cat

GRAELLA AMB LES TASQUES

CONSIGNES CARNAVAL !!!

MODIFICACIONS D’HORARI

0

A continuació teniu el nou horari d’aquest segon trimestre.

BENVINGUTS A SISÈ!!!

Benvolgudes famílies,

Com ja sabeu aquest curs hi ha algunes novetats degut a la situació que estem vivint i és per això que el nostre dia a dia a l’escola ha de canviar una mica.

És per aquest motiu que clicant sobre la imatge trobareu tota la informació rellevant relacionada amb el grup de sisè, els horaris d’entrada i sortida i el material necessari per a aquest curs.

BON INICI DE CURS!!

Anna Llopis