Durant tota la setmana hem anat fent les consignes que ens va dir el Rei Carnestoltes. Un dia vam portar un pentinat divertit, un altre dia un davantal, també vam portar un mitjó de cada color i finalment una corbata.
El divendres 17 de febrer vam celebrar a l’escola la festa del Carnestoltes. Al matí vam fer tallers: el primer que vam fer va ser una mascara d’ocell ,amb cartolina i després la vam decorar amb gomets. A continuació ens vam pintar la cara.
A la tarda tots els nens i nenes, professors (inclòs el conserge de l’ escola) anàvem disfressats, perquè era Carnaval. Tothom, classe per classe, vam sortir a l’ escenari per ensenyar les disfresses. Vam ballar la musica que ens posaven i es va fer hora de anar-se’n.
M.M