Setmana pel Canvi Climàtic

Com tothom sap el nostre planeta no es troba en el seu millor moment. El canvi climàtic que està patint pot ser irreversible si no comencem a actuar i tenim millor cura de la Terra i els seus recursos.

Per això, una noia sueca anomenada Greta Thumberg va començar al seu país una vaga escolar contra el Canvi Climàtic tots els divendres, iniciant així el moviment “Fridays for future”.

Aquest moviment ha anat creixent i la setmana del 20 al 27 de setembre s’ha promogut una setmana mundial de vaga pel Canvi Climàtic. La nostra escola, com moltes altres, hi ha volgut posar el seu granet de sorra i per això durant la setmana hem dut a terme petites accions per conscienciar a petits i grans a millorar la situació del planeta.

A la nostra classe hem parlat molt profundament del tema i ho continuarem fent i actuant.

Aquí uns deixem unes poques fotos on podeu veure alguns dels cartells que es van fer per la setmana pel clima.

Clica damunt de la imatge per accedir a la galeria fotogràfica.

2 comentaris a “Setmana pel Canvi Climàtic

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *