Hola NOIS I NOIES de 5è m’agradaria que m’expliquéssiu les sensacions que us produeix la neu.
12 thoughts on “LA NEU”
Anna
Hola soc l’ Anna ami m’ agrada molt la neu pq pots jugar a tirar boles de neu a fer un ninot de net etc
Anna martinez
per mi la neu es super divertida
Anna
kiko
a mi magrada la neu per anar amb trineu per la plasa guilleries deu
kiko
damia
abui a la neu me divartit molt em fet una guerra de neu
que ma agradat bastan a i a casa meu e fet un ninot de neu
amb una bufanda tots els cumplamens
ADEU!!!
daniela
ES UNA SENSESIO MOLT DIVARTIDA PER QUE LA POTS TOCAR I JUGARI I FER GUERRA DE BOLES DE NEU PER MI ES MOLT GUAI FER NINOTS DE NEU I CAURE DE CUL TOT I QUE ACABES AMB EL COL FET POLS I XOP EL COL PERO TAMBE TOT EL COS . daniela
sergi bayes
La NEU per mi es un material unic que cau moltes poques vagades pero per la canalla els i encanta jugar am ella ei que ami tambe magrada jeje
ADEU
fabio
hola nois i noies a mi m’agrada la neu perquè pots fer moltes cosas jugar amb boles de neu fer un ninot i quan neva es molt bonic perquè es veu totven blanc i això es lu que m’agrada trapitjar-la la neu i quan esta navat tu passas bé
adeu!!!!!!
Carla
Hola soc la carla i a mi m’ancanta la neu apart de que es supert divertida i podem jugar amb boles de neu i vaixar amb trineu! i tambè pasar un bon rato amb els amics!
=)
adeuu!
Marc
A mi m’agrada molt la neu,sobre tot baixar amb trineu per la baixada de casa meva i tirar bolas de neu als meus amics…
ADEU!!!
Marc
Ikram
Hola! sóc
la Ikram la neu és una cosa molt divertida perque fem boles de neu i tambéun ninot de neu iens ho passem de alló mès be amb la familia o amics companys
adeu
ikram
ibrahim brouzi
La NEU es una cossa mol dibartida ,
el fem sarbir per juja,per fer ninots de neu ets.
ibrahim brouzi
Adrià
Hola soc l’Adrià.La neu es una sensaciò unica pels nens i nenes.I per aixo ens agrada tant.Es molt divertida perquè, pots fer ninots,iglus,boles de neu…
adeu!!!
isma
HOLA!!! AVUI US PARALE PAR QUE AMI ME AGRADA LA NEU:
AMI ME AGRADA LA NEU PAR QUE PUC FE MOATRAS COAS COM FE ILGLUS DE NEU,NINOTS DE NEU,BAIXA AMB TRINEU,FE GERRA DE NEU AM ELS AMICS ECT…A PRO UNA COSA QUAN ME REFEDO AMB LA NEU LA MEVA MARA EN FA XUCOLATA CALENTA I MU PASU BE AMB ELS PARAS BUENO NOIS TOT AXO ES LA EXPLICASOIO DE LU QUE ME AGRADA DE LA NEU BUENU FINS UN ALTRE DW.
Hola soc l’ Anna ami m’ agrada molt la neu pq pots jugar a tirar boles de neu a fer un ninot de net etc
Anna martinez
per mi la neu es super divertida
Anna
a mi magrada la neu per anar amb trineu per la plasa guilleries deu
kiko
abui a la neu me divartit molt em fet una guerra de neu
que ma agradat bastan a i a casa meu e fet un ninot de neu
amb una bufanda tots els cumplamens
ADEU!!!
ES UNA SENSESIO MOLT DIVARTIDA PER QUE LA POTS TOCAR I JUGARI I FER GUERRA DE BOLES DE NEU PER MI ES MOLT GUAI FER NINOTS DE NEU I CAURE DE CUL TOT I QUE ACABES AMB EL COL FET POLS I XOP EL COL PERO TAMBE TOT EL COS . daniela
La NEU per mi es un material unic que cau moltes poques vagades pero per la canalla els i encanta jugar am ella ei que ami tambe magrada jeje
ADEU
hola nois i noies a mi m’agrada la neu perquè pots fer moltes cosas jugar amb boles de neu fer un ninot i quan neva es molt bonic perquè es veu totven blanc i això es lu que m’agrada trapitjar-la la neu i quan esta navat tu passas bé
adeu!!!!!!
Hola soc la carla i a mi m’ancanta la neu apart de que es supert divertida i podem jugar amb boles de neu i vaixar amb trineu! i tambè pasar un bon rato amb els amics!
=)
adeuu!
A mi m’agrada molt la neu,sobre tot baixar amb trineu per la baixada de casa meva i tirar bolas de neu als meus amics…
ADEU!!!
Marc
Hola! sóc
la Ikram la neu és una cosa molt divertida perque fem boles de neu i tambéun ninot de neu iens ho passem de alló mès be amb la familia o amics companys
adeu
ikram
La NEU es una cossa mol dibartida ,
el fem sarbir per juja,per fer ninots de neu ets.
ibrahim brouzi
Hola soc l’Adrià.La neu es una sensaciò unica pels nens i nenes.I per aixo ens agrada tant.Es molt divertida perquè, pots fer ninots,iglus,boles de neu…
adeu!!!
HOLA!!! AVUI US PARALE PAR QUE AMI ME AGRADA LA NEU:
AMI ME AGRADA LA NEU PAR QUE PUC FE MOATRAS COAS COM FE ILGLUS DE NEU,NINOTS DE NEU,BAIXA AMB TRINEU,FE GERRA DE NEU AM ELS AMICS ECT…A PRO UNA COSA QUAN ME REFEDO AMB LA NEU LA MEVA MARA EN FA XUCOLATA CALENTA I MU PASU BE AMB ELS PARAS BUENO NOIS TOT AXO ES LA EXPLICASOIO DE LU QUE ME AGRADA DE LA NEU BUENU FINS UN ALTRE DW.
DEW A TOTS
ISMA*