LA NEU

Hola NOIS I NOIES de 5è m’agradaria que m’expliquéssiu les sensacions que us produeix la neu.

12 thoughts on “LA NEU

  1. Anna

    Hola soc l’ Anna ami m’ agrada molt la neu pq pots jugar a tirar boles de neu a fer un ninot de net etc
    Anna martinez
    per mi la neu es super divertida
    Anna

  2. damia

    abui a la neu me divartit molt em fet una guerra de neu
    que ma agradat bastan a i a casa meu e fet un ninot de neu
    amb una bufanda tots els cumplamens

    ADEU!!!

  3. daniela

    ES UNA SENSESIO MOLT DIVARTIDA PER QUE LA POTS TOCAR I JUGARI I FER GUERRA DE BOLES DE NEU PER MI ES MOLT GUAI FER NINOTS DE NEU I CAURE DE CUL TOT I QUE ACABES AMB EL COL FET POLS I XOP EL COL PERO TAMBE TOT EL COS . daniela

  4. sergi bayes

    La NEU per mi es un material unic que cau moltes poques vagades pero per la canalla els i encanta jugar am ella ei que ami tambe magrada jeje

    ADEU

  5. fabio

    hola nois i noies a mi m’agrada la neu perquè pots fer moltes cosas jugar amb boles de neu fer un ninot i quan neva es molt bonic perquè es veu totven blanc i això es lu que m’agrada trapitjar-la la neu i quan esta navat tu passas bé

    adeu!!!!!!

  6. Carla

    Hola soc la carla i a mi m’ancanta la neu apart de que es supert divertida i podem jugar amb boles de neu i vaixar amb trineu! i tambè pasar un bon rato amb els amics!
    =)

    adeuu!

  7. Marc

    A mi m’agrada molt la neu,sobre tot baixar amb trineu per la baixada de casa meva i tirar bolas de neu als meus amics…

    ADEU!!!
    Marc

  8. Ikram

    Hola! sóc
    la Ikram la neu és una cosa molt divertida perque fem boles de neu i tambéun ninot de neu iens ho passem de alló mès be amb la familia o amics companys

    adeu
    ikram

  9. ibrahim brouzi

    La NEU es una cossa mol dibartida ,
    el fem sarbir per juja,per fer ninots de neu ets.
    ibrahim brouzi

  10. Adrià

    Hola soc l’Adrià.La neu es una sensaciò unica pels nens i nenes.I per aixo ens agrada tant.Es molt divertida perquè, pots fer ninots,iglus,boles de neu…

    adeu!!!

  11. isma

    HOLA!!! AVUI US PARALE PAR QUE AMI ME AGRADA LA NEU:

    AMI ME AGRADA LA NEU PAR QUE PUC FE MOATRAS COAS COM FE ILGLUS DE NEU,NINOTS DE NEU,BAIXA AMB TRINEU,FE GERRA DE NEU AM ELS AMICS ECT…A PRO UNA COSA QUAN ME REFEDO AMB LA NEU LA MEVA MARA EN FA XUCOLATA CALENTA I MU PASU BE AMB ELS PARAS BUENO NOIS TOT AXO ES LA EXPLICASOIO DE LU QUE ME AGRADA DE LA NEU BUENU FINS UN ALTRE DW.

    DEW A TOTS

    ISMA*

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *