EL PROBLEMA DEL AUTOBÚS

Imagínate que vas conduciendo un autobús y en la primera parada se montan 34 personas. En la siguiente parada se bajan 11 y suben 17 personas. En la tercera parada se suben 15 personas y se bajan 20. En la cuarta se suben 3 personas y no baja nadie.

¿Puedes decir cómo se llama el conductor de este autobús?

RESPUESTA: ¡El autobús lo conduces tú!

Gracias a todos por participar…

 

DIJOUS GRAS…

Dijous al matí, després del pati, els alumnes d’Educació Primària, ens vam trobar al gimnàs de l’escola per celebrar la cloenda del taller d’escriptura, amb la visualització dels curtmetratges escollits a cada nivell i la lectura prèvia de les sinopsis corresponents.
A la tarda, els alumnes de 4t, 5è i 6è nivell vàrem anar a berenar i a jugar al camp de futbol municipal.

Vegeu-ne les fotos…


ENIGMA DE MATÈMATIQUES…

Un problema d’edats molt fàcil…
En Joan és més vell que en Juli. En Juli és més jove que la Roser i la Roser més jove que en Joan.
Quin dels tres és el més vell?
Quin dels tres és el més jove?

RESPOSTA: En Joan és el més vell, després ve la Roser i el més petit és en Juli.

ENHORABONA A TOTS I A TOTES!!!

INICI ACTIVITAT:LLEGIM JUNTS!!!

Fa pocs dies que vàrem iniciar aquesta activitat a l’escola, però estem molt  satisfets de la bona acollida que ha tingut per part dels alumnes. Els padrins tenen una gran responsabilitat en el seguiment de la lectura dels seus fillols, els quals s’han d’esforçar per ser bons lectors i aprendre a gaudir amb la lectura.
Els alumnes de sisè apadrinen alumnes de segon i els de cinquè apadrinen als de primer.

En aquesta primera sessió els padrins han llegit un conte als fillols, però en les properes trobades seran els fillols qui llegiran als padrins.

Aquesta activitat està pensada per fomentar l’hàbit i l’aprenentatge de la lectura i millorar el procés lector, donant responsabilitat a ambdues parts i establint un compromís seriós de col·laboració i d’ajuda, tot creant uns bons lligams afectius.

Us deixem una petita mostra fotogràfica de la primera sessió.

ENIGMA DE MATEMÀTIQUES

El nombre 1000

Aconsegueix el nombre 1000 fent servir vuit vuits

(es pot fer de dues formes diferents)

SOLUCIÓ:

888 + 88 + 8 + 8 + 8 = 1000

(8888 – 888) : 8 = 1000

Moltes gràcies per participar!!!

SORTIDA A GIRONA…

Dijous, 24 de novembre de 2011, els alumnes d’Educació Primària de l’escola Puig de les Cadiretes participarem en uns tallers per conèixer diferents aspectes sobre la química.

Ens ho passarem molt bé, fent experiments: vàrem fer gelatina de gustos i colors diferents, un núvol dins d’una garrafa d’aigua, un llamp amb electricitat, vam separar les partícules de ferro dels cereals, canviar el color de l’aigua amb vinagre, llimona, taronja i sal,…

 Per la tarda vam anar al Museu del Cinema, on vàrem veure els orígens del cinema, com a tècnica i com a espectacle visual, fins a l’arribada de la televisió.

Vegeu-ne les fotos!!!