Avui, els alumnes de 5è B hem estat al barranc “Verge del Camí” amb la Griselda i ens ha explicat moltíssimes coses interessants de la fauna i la flora. També ens ha parlat de la contaminació: el barranc estava ple de brutícia! Hem d’evitar llençar brossa als barrancs perquè després aquesta, arriba a les platges i després, no ens podrem banyar. Ha fet molt de fred! El sol ens ha salvat d’una congelació inminent. De tant en tant, apareixia entre la frondositat dels arbres i els arbustos i ens escalfa
va una mica.
El vent ens deixava el nas gelat i els llavis tallats, però tot i això, no hem deixat d’escriure i d’omplir les fitxes que ens ha portat la Griselda. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses!
Aunque feia una mica de fred jo i la Rosa ens estabem aguantant del fred que feia al barranc .
firmat per :
Noelia i la Rosa.
Penso que sera divertit perque seria molt emocionant i estic segur de que ens agradara a tots.
Va ser una excusio molt divertida vam coneixe plantes,arbres i molt més el barranc de Cambrils.Amb el quadern que ens va donar la Griselda vam aprendre moltissimes coses.
Ens agradaria torna-ri.
Firmat:
Manuel i Carlos
Penso que sera divertit i emocionant perque tots estem d’acord en anar-hi.
Segur que es molt divertit
A l’ excursió al barranc ¨VERGE DEL CAMͨfeia molt de fred ,però vaig aguantar tota l’excursió i també va ser molt divertida. Vam aprendre moltes coses!
Pues si va ser una esqursio molt
way,ami tamve em agradar vam visitar
el pont del diable i tot magradaria
anar un altre vegada i vosaltres?
Va ser molt interesant i emocionant pero feia molt de fred.