Per poder fer tota la feina necessària de la cooperativa, els 27 socis ens organitzem en diferents grups:
Tenim els grups de treball, on ens dividim en 4 grups:
DIGITAL: Nisrine, Omar, Izan, Aiman C. i Nora. Aquest grup és l’encarregat de fer totes les fotos necessàries i de penjar-les, juntament amb les actes, al bloc.

COMUNICACIO: Xantal, Aya, Laura S., Laila, Aroa, Marc, Ikram, Mohamed, Andrea P. i Laura E. En aquest grup es fan els estudis de mercat i s’informa a les altres classes del que fa la cooperativa.

COMPTABILITAT: Javier, Biel, Fatima, Ibtisam i Ivan. És el grup encarregat dels diners. Van fer la fitxa de cada soci i van recollir el capital inicial. També són els administradors dels diners. Han omplert la llibreta de comptes amb els tiquets dels materials comprats i han anat tornant els diners als socis. Seran els encarregats de comptar el benefici final.

NETEJA: Iman, Lucia, Vanesa, Andrea O. i Maryam. Són els encarregats de recollir la classe, netejar els pinzells, i mantenir l’aula ben organitzada.

També ens organitzem en grups de producció. Són diferents als altres grups ja que aquí és on fem els productes i cada soci s’ha col·locat on creia que podia aportar més. Cada grup té un organitzador, que és “l’expert” en aquell producte. Ell serà l’encarregat d’organitzar la feina que ha de fer cada membre del grup.
POMPONS: Nisrine, Laura S., Hugo i Maryam. Fan pompons de llana decorats amb feltre.

LLIBRETES: Aya, Ibtisam, Laila, Aiman C. i Mohamed. Fan llibretes amb goma eva. Han marcat en els fulls les formes de les llibretes i després les han decorat.

FUNDES DE LLIBRETA: Laura E., Xantal, Andrea P., Aiman L. i Izan. Fan fundes de llibretes amb tela. Les han decorat amb feltre.

AMBIENTADOR: Biel, Andrea O., Marc i Aroa. Fan ambientadors amb diferents essències.

SAQUETS D’OLOR: Ivan, Iman, Fatima i Lucía. Fan els saquets d’olor amb romaní i farigola. Han tallat les teles i les han cosit per fer els saquets. Després els han omplert amb les diferents herbes aromàtiques.

MARCS DE FOTOS: Ikram, Javier, Omar, Vanesa i Nora. Fan els marcs de fotos de cartró. Fan la forma en cartrons i després els tallen. Els folren amb “paper maché” i després els pinten amb negre. Quan estan fets, els decoren amb diferents materials.
