06.- La gent de l’Empordanet

Consultades a 37 persones

Suspenen a l’educació sexual rebuda. L’educació sexual és una qúestió encara tabú, no se’n parla com a persones, hi ha molta informació sobre la sexualitat però o es motiu d’humor en els llocs de la feina i entre les amistats en acudits i bromes o la gent tendeix a no dir la veritat sobre el comportament i l’activitat sexual.

i

a l’ús que es fa d’internet. Moltes webs, molts serveis…etc. però si escrius a una entitat no et contesten, això passa amb polítics i partits polítics que és en campanya electoral usen internet per a fer les seves promeses, però després…. la comunicació desapareix. Això també amb la venda per internet la qual s’abusa amb e-mails brossa i amb insistències de mal grat. En general quan escrius per internet no et diuen si han rebut el missatge, molt menys donar-te les gràcies i quasi gens una cosa tan simple: He rebut el teu missatge, properament et contestaré, gràcies.

Internet pot estalviar paper, temps i diners en telèfon… però hi ha un analfabetisme generalitzat en comunicació.

També feiem consultes sobre qüestions de l’entorn com: Com és que el campanar de Palafrugell està escapçat?, On es troba el museu més a prop? On està la Fundació Josep Pla? Entre altres preguntes bàsiques de cultura d’entorn.

Deixa un comentari