CARNAVAL

CANTADA NADALES

Benvolgudes famílies,

Aviat realitzarem la cantada de les Nadales. Tal i com heu autoritzat a la circular que us vam enviar:

Dimarts 13 de desembre al matí: els nens i nenes anirem a l’església per tal de fer un assaig general. No haurem d’anar vestits de cap manera especial i només hi assistiran els alumnes.

Dijous 15 de desembre a la tarda: els nens i nenes sortirem a les 15h en punt des de l’escola. Els pares i mares podeu anar directament a l’església per agafar lloc.

Els alumnes hauran d’anar vestits amb una samarreta/jersei de color vermell i uns pantalons de color negre. També hauran de dur un “gorro de pare noel” de color vermell.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració. Resto a la vostra disposició per a qualsevol dubte.

Fotografies disponibles

0

A l’apartat del bloc: MOMENTS PEL RECORD hi trobareu fotografies de l’excursió que vam realitzar.

INFORMACIÓ DE LA REUNIÓ D’INICI DE CURS

0
Cliqueu al damunt per accedir als principals punts tractats a la reunió d’inici de curs: Reunió inici de curs 22-23

DILLUNS 5 DE SETEMBRE

0
Aquest dilluns arrenquem el curs!
El mateix dilluns porteu ja l’estoig i tots els llibres que tingueu MARCATS AMB EL VOSTRE NOM (els del segon i tercer trimestre de català i matemàtiques encara no). D’aquesta manera els podrem anar guardant al calaix i ens anirem assegurant que tot sigui correcte.
Acabeu de carregar les piles aquest cap de setmana perquè està a punt d’arrencar un curs molt emocionant i ple d’aventures!

REUNIÓ INICI DE CURS

Bona tarda,

Us comuniquem que el proper dimarts, 6 de setembre, a les 17:15h es realitzarà la reunió de Cicle Mitjà al menjador de l’escola. És important assistir sense nens per afavorir el bon desenvolupament de la reunió i per la capacitat d’aforament.
Així doncs, seria convenient que confirmeu l’assistència el més aviat possible.
MOLTS GRÀCIES!

ARRENQUEM EL CURS!

0

Si cliqueu a l’enllaç de sota podreu accedir a la circular amb tota la informació referent al material que necessiten els vostres fills/es per iniciar el nou curs escolar.

circular inici de curs 22-23

BENVINGUTS A LA CLASSE DE GAUDÍ!!!

GAUDI

VISITA VIRTUAL A LA CASA BATLLÓ