Deures confinament

Bon dia nois i noies!!!

Com ens hem de quedar aquesta setmaneta a casa i ja sabeu que no és perquè estiguem de vacances, a continuació us faig arribar els deures de tota la setmana.

Últim esforç que ja no queda res!!!

Els que vau venir divendres a la classe teniu un dossier amb totes les activitats que he penjat i si no vau venir tranquils/es, us poso enllaços perquè les imprimiu a casa.

La primera activitat d’avui és un llibret del reciclatge. Heu de completar els espais en blanc, pintar els dibuixos i tot seguit retallar pàgina per pàgina per fer el muntatge del llibret posant pega a les pestanyetes de l’esquerra. Fixeu-vos que a sota de totes les pàgines hi ha un número, només heu de seguir l’ordre dels números per construir el vostre propi llibret del reciclatge.

A l’activitat de les crispetes (palomitas) heu retallar els pots de crispetes, enganxar-los al full groc que us he grapat al final del dossier ( si no el teniu, enganxeu-lo a qualsevol full) i enganxar al costat totes les entrades de cine que tenen verbs acabats en -ar, -er o -ir quan estan en infinitiu.

Per exemple: bailan, és del verb bailAR, aleshores heu d’enganxar aquesta entrada al costat del segon pot de crispetes (que posa: verbos acabados en AR).

Ah! no oblideu pintar les entrades i els pots de crispetes perquè quedin ben macos.

L’activitat del divendres és molt senzilla. Heu de pintar els dibuixos de la primera pàgina i enganxar-los a la segona pàgina (la que diu el meu curs per 3r), seguint la posició en la que es troben. A la segona pàgina heu d’escriure coses que us agradaria recordar sempre d’aquest curs, coses que heu aprés, que voldríeu oblidar… així us quedarà una fitxa amb finestretes que s’obren per poder llegir com us ha anat aquest curs.

Som-hi doncs, cliqueu el botó per veure els deures d’aquesta setmana!

Sant Jordi

0

Ja tenim a les guanyadores del concurs de contes de Sant Jordi!!

Enhorabona noies!!

CARNAVAL

0

Com cada any la setmana de carnaval (del 8 al 12 de febrer) els nens i nenes de l’escola han de complir amb les normes del Rei Carnestoltes. Aquest any les consignes són:

Dilluns tothom ha de vestir,

com si anés a dormir.

Dimarts tant si ets gran o si ets petit,

vine amb un pentinat ben atrevit.

El dimecres no tinguis por

i vine vestit d’un sol color.

Dijous, que té un ritme que enganxa,

vine vestit per anar a la platja.

El divendres a la tarda hauran de venir disfressats del que vulguin, podran portar unes patates i una beguda individual per fer una petita festa.

Bon Nadal!!

0

Felicitem a la nostra companya de classe Nayara, que ha guanyat el concurs de dibuix de Nadal!!

Aquí teniu la seva postal:

(Si cliqueu a la imatge podreu veure un vídeo que hem preparat a l’escola tots els nens i nenes)

Bones festes!!

Bon dia famílies!!

Recordeu que demà, dimecres 18, es farà la foto als alumnes!

Veniu ven guapos/es!!

DEURES CONFINAMENT

0

PER ACCEDIR A LA GRAELLA DE DEURES SETEMANALS HEU D’ANAR A LA PÀGINA DE L’AGENDA

Halloween

0

Aquest divendres A LA TARDA, els nens i nenes oden venir disfressats de halloween a l’escola.

Serà obligatori portar la mascareta encara que es portin màscares amb la disfressa, i NO es poden portar les cares pintades.

Si voleu podeu portar una bossa de patates i beguda individual.

Educació física

Benvolgudes famílies.

Recordeu que demà, com cada dimarts, ens toca fer educació física.

Els familiars dels nens/es que no es queden a dinar al menjador hauran de recollir-los al camp de la Guineueta a les 12.50h. A les 13h Baixarem cap a l’escola amb els nens/es del menjador.

Adjunto imatge per indicar a quin punt heu de recollir als vostres fills/es.

Recordeu que han de portar una bosseta amb una ampolla petita d’aigua, tovalloleta petita i una mascareta de recanvi.

Benvinguts!!

Benvinguts al bloc de 3r!!

Comencem un curs nou, i com ja és de costum tindrem un bloc de classe!!
Aquesta pàgina serà una eina de treball i comunicació molt  important tant per als pares i mares com per als alumnes.
Estarem en contacte per fer-vos arribar informació sobre aquelles activitats realitzades a l’escola al llarg de tot el curs. D’altra banda, també oferirem unes eines de reforç i ampliació d’aquells aprenentatges que anem fent a l’aula.

Espero que treballeu de valent i gaudiu d’aquest curs!!!
Salutacions.

Reunió de pares

0

Consulteu el vostre correu electrònic per saber l’hora a la que us hem citat a la reunió de pares.

En cas de no haver rebut cap correu feu-m’ho saber mitjançant un e-mail a:

alardie2@xtec.cat

Gràcies!