LES COLONIES DE 3r I 4t

Hola som la Elena i el Marco.3r i 4t aniran de colonies el 25,26 i 27 de maig. Anirem al Xaliò i avans de anar-hi  a la casa de colonies, el 26  anirem a veure un volca inactiu i que esta tallat per la meitat, i el veurem per dins.

Tenim moltes ganes de anar-hi:lol: Hi anirem amb autocar. Hi nosaltres estem segurs de que vindan el Xavi i la Montse que son els  professors de 3r i 4t.

Aquest es l’ultim bloc d’aquest curs fins l’any que ve, adeu, gracies a tots.

el-xalio

adeuAdeu.

EDIFICIS I EL TRANSPORT A TORRELLES

Hola som la Elena, el Lucas i el Marco. Estem estudiant Torrelles. Em comensat amb els transports: els transports urbans i interurbans, publics i privats. Dels edificis em estudiat  que el poble tenim publics com per exemple: La bi blioteca, el museu, l’escola, l’ajuntament i la llarg d’infants. Aquest tema ens agrada molt perque es el nostre poble i perque ens interesa molt. 😉  A torrelles tenim aquests transports publics: el autobús i el taxi i els privats son: el cotxe,  la bicicleta i la moto.

foto-bus-109Aquest es un transport public.

motosAixo son transports privats,motos i cotxes.

Champion de les divisions en 3r

Hola som la E lena,el Lucas i el Marco.El dia 6 de  maig els de 3r van fer una champions de divisions.Es juga d’aquesta manera,primer escrius tots el jugadors en la pissarra o en un paper.Els que juguen el poses en parelles de 2.Despres  en el paper o en la pissarra  els uneixes  amb lineas.Despres li dictas una divisio i el que la fa be pasa a la seguent ronda i aixi fins arribar a la final.

divisio

La nena nova de 3r

Hola som la Elena, el Lucas i el Marco.  El dijous dia 28  va venir a l’escola una nena  nova que es diu Patricia. Ens va explicar que és de Navarra, també  ens va explicar que te un germà que va a sisè, i quan el van rebre li van fer un grafiti.

Nosaltres el dia de havans li vam preparar moltes cartes i al dia que va vindre i li vam donar les cartes es va alegrar molt.

Elena,Lucas i Marco.

patricia

MEDI:L’AIGUA

Hola bona  tarda ens  diem Alejandro, Rubén  i  Jan  i us volíem comentar que a medi estudiem l’aigua.  Hem fet moltes   feines de l’aigua,  em apres  que l’aigua te un cicle, hem  apres que l’aigua te 3 estats que  son  solid que es gel, liquid que es l’aigua que bevem i gasosa que es quan s’evapora .

sicle-de-laiguaGracies  a que  l’aigua es mou no ens  quedem  sense .   Es  fan aquests canvis d’estat: fusió, solidificació,evaporació i condensació.

¡No hem de malgastar l’aigua!

LA PRIMAVERA

La  primavera  es mol  dolça i bonica   i  molta  gent  te  alergia a la primavera

el  Xavi  professor   te .El  Alex te  tots  dos  tenen  alergia axis, axis ,axis.

A la primavera els camps floreixen les avelles fan mel i tots els animals es desperten
i les flors es desplacen
primavera1

Els divendres per la tarda fem tambori

No us perdeu l’ extraescolar de tambori.!!. El  tambori es un  esport que  es   juga

amb  una   mena de pala que et fiques  a la ma  i amb  una pilota semblant  a les de tennis

al nombre  de  cada equip  tenen  que ser si son petits 5  i si son grans 3  de cada equip.

A l’escola hi han companys/es que ho practiquen.

tambori1

el taller de tac

Primer anavam al gimnàs  feiam  grups  de 4  després agafàvem una càmera per cada grup  i el material  que nesesitavam. Anàvem  fent  fotos  i despres ficaven totes les fotos seguides en un vidio.

camera

RELIGIO

Hola som la Gisela, el Xavi i l’Albert. Alguns que van a religió vam veure una pel·licula de Jesús. La pel·licula va de la vida de Jesus i esta feta per a nens/es. Ha sigut molt interesant i molt divetrida.

ADEUUUUUUU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jesus

SIMULACRE D’INCENDI

Hola som la Gisela, l’Albert i el Xavi. Avui hem fet un simulacre d’incendi. Per que

estiguem preparats per si pasa algun incendi de veritat.

1r pas. Quan sona l’ alarma ens hem de ficar a la fila sense agafar res de res.

2n pas. Baixar per les escales que ens indiquin els mestres o bombers.

3r pas. Hem d’anar al parquing de  l’escola Can coll.

4t pas Esperarnos a que ens diguin que podem tornar a classe.

Adeu!!!!!!!!!!!!!!!:mrgreen: 😳 😥 😆 foc