Un nen sense regals

 

Hi havia una vegada un 25 de desembre de 2008 on va neva com mai s’havia vist.

Un senyor amb barba blanca havia d’ anar a repartir regals però amb tanta neu

se li va fer tard i va arribar el 5 de gener del 2009 hi havia un nen que volia donar-li

d’honor la carta als reis mags d’orient i van anar a totes les cases menys a la del nen

i el nen va tenir una idea anar va anar a l’orient amb avio i va visitar els reis mags d’orient

i el i va dir :

a casa meva no hi havien regals, no meu portat ningun regal.

I van contestar:

Per que tas portat malament!!!!

Perquè s’havia portat molt bé.I va passar un any i ja era 5 de gener del 2010 i li van portar molts i molts regals, per que savia portat molt be.Fer l'ullet

db-3r-1.jpg

db-3r-2.jpg

One thought on “Un nen sense regals

  1. pere

    Ostres,
    poder ens haurem de portar bé tot l’any, a veure si els Reis també ens porten més regals

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *