PROJECTE CASTANYADA

Hola famílies,

S’acosta la festa de la Castanyada i des de l’escola ja hem començat a treballar el nostre projecte escolar de LA CASTANYADA.

Els nens i nenes d’Educació Infantil ja ens han portat els murals amb les receptes, tant de panellets com de bombons. Ens posen en el mural quins són els ingredients per fer els panellets i els bombons, i quants grams necessitem de cada ingredient. Tot això és per una classe. Com sempre fem, els nens i nenes de 3r compren per fer panellets i  els de 4t per fer bombons.

Ara ens toca a nosaltres agafar aquesta recepta i buscar el millor preu de cada un dels ingredients, per això, els nens i nenes de 3r tenen una graella que han d’omplir amb l’ajuda dels pares. Es tracta d’anar a les botigues que volgueu i apuntar a la graella el preu per quilo de cada un dels ingredients.

Una vegada ho tinguem farem la comparativa i us anirem informant.

Ànims!!!

Tutor/a de 3r

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *