DESCOBERTA AL RIU TORDERA

El passat 31 d’octubre,els nens i nenes de cicle mitjà vam realitzar un petit recorregut per les diferents parts del curs del riu Tordera.
Ens van acompanyar les nostres tutores i uns monitors que ens van proposar unes activitats molt interessants.Vam fer d’investigadors mesurant la temperatura de l’aigua, recollint mostres i observant els elements del paisatge,entre d’altres.
Cal dir també, que vam gaudir moltíssim amb la companyia de la Rosa que va passar tot el dia amb nosaltres.Moltes gràcies Rosa! Esperem veure’t aviat!

Aquest article ha estat publicat en Activitats Curs 2014-2015, ACTIVITATS DE CICLE. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a DESCOBERTA AL RIU TORDERA

  1. Rosa diu:

    Gràcies, la veritat és que vaig venir perquè us estimo i estimo les vostres mestres i estar amb tots vosaltres sempre em fa feliç. Espero poder acompanyar-vos més vegades.
    Rosa

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *