MEDI

Bon dia nens i nenes!

Durant aquests dies heu treballat molt i heu après molt sobre les plantes.

Per acabar aquest tema fareu aquest joc online i sabreu què obtenim de les plantes. Ja veureu quantes coses!! Cliqueu la imatge:

Utilidad de las plantas, biología, Ciencias Naturales de ...

Mireu aquest vídeo sobre curiositats de les plantes. És molt interessant!!

Bon cap de setmana!

PLÀSTICA

BON DIA, PRECIOSOS I PRECIOSES DE 2n,

AVUI US PROPOSO FER D’ARTISTES SENSE UTILITZAR ELS COLORS, NI ELS LLAPIS, NI LA PINTURA….

ES TRACTA DE CREAR OBRES D’ART A PARTIR D’ELEMENTS DE LA NATURA.

Quan sortiu a passejar, podeu recollir fulles, flors, pedres, branquetes… i deixeu anar la vostra imaginació per començar a crear. Segur que us sortiran unes obres d’art precioses.

PODEU VEURE ALGUNS EXEMPLES, CLICANT LA IMATGE.

ESPERO QUE US HÀGIU DIVERTIT I HÀGIU PASSAT UNA BONA ESTONA.

UN PETÓ

TAT

CATALÀ

Bon dia nens i nenes!!!

Avui aprendreu què són els verbs. Cliqueu la imatge i llegiu l’explicació i contesteu els tres exercicis proposats.

Flashcards by T_ M_M2 on Tinycards

Per practicar una mica més els verbs fareu un JOC ONLINE. Recordeu de posar el nom, clicar “enviar” i tindré les vostres respostes.

Fins aviat!

RELIGIÓ/VALORS

Bon dia nens i nenes de 2n!

Avui és l’últim dia que fem aquesta assignatura de RELIGIÓ/VALORS.

Des del principi del confinament a casa segur que he tingut moltes emocions diferents: tristesa, ràbia, por, alegria,..Però  heu demostrat ser  molt valents i valentes; seguint els consells que us han donat els familiars i treballant tot el que heu pogut. També alguns dies us haureu sentit més tristos i tristes però ho heu fet  molt bé!

I ara, que ja podeu sortir una miqueta , segurament us sentireu millor i estareu més contents i contentes. Heu demostrat tot aquest temps que sou uns CAMPIONS I CAMPIONES!!

Així que avui m’agradaria que escoltéssiu aquesta cançó tan bonica dedicada a vosaltres. US HO MEREIXEU!!

Cliqueu la imatge:

MOLT PETONS!!!

ISABEL

CASTELLÀ

¡Buenos días!

Pronto llegará el verano y seguramente podremos ir a la playa. Hoy vais a leer una lectura sobre la playa. Fijaros bien porque después tenéis que pintar un dibujo según lo indicado en la lectura. Clicad la imagen.

Dibujos para colorear de la playa

Ahora repasaréis la norma de la z/c con una SOPA DE LETRAS y un DICTADO.

Haced una foto del dictado y me lo enviáis a ireig@xtec.cat.

Destreses

Bon dia!!

Aquesta setmana a destreses farem trencaclosques. Podeu escollit el trencaclosques que més us agradi, hi ha diferents dificultats i diferents temàtiques. Espero que us agradi l’activitat.

Hi ha dos tipus de trencaclosques, un més senzills i l’altre mes difícil, podeu escollir el que preferiu.

Día Internacional del Puzle - NETAMBULO : Tecnología, Internet y OcioSenzills          Autism Awareness 3D Puzzle Pieces Stickers | Zazzle.com.auDifícil

Que tingueu un gran dia

Raquel

MATEMÀTIQUES

Bon dia !!

Tornem a fer matemàtiques!

Avui farem gràfics de barres. Cliqueu la imatge i podeu llegir l’explicació i fer els 3 exercicis que us proposo. Llegiu bé els enunciats i feu-ho ben presentat!

Diagrama de barras para analizar variables formativas

Feu una foto i m’ho envieu al correu ireig@xtec.cat.

Per practicar una mica més els gràfics de barres feu aquest JOC  interactiu. Recordeu de posar el nom i clicar “enviar” i m’arribaran les vostres respostes. I així ja sereu uns experts!!

Recordeu d’anar repassant les taules de multiplicar del 2, 3 i 5 amb les cançons de “Mates a la salsa”.

Avui afegirem la TAULA DEL 4. Fixeu-vos que són grups de 4 i és el doble que la taula del 2.

Ho fareu  molt bé!

ENGLISH

Good morning boys and girls!!

How are you toda? I hope you are happy! 😉

Today, let’s review the vocabulary and grammar of Unit 3. (Avui anem a repassar el vocabulari i la gramàtica de la unitat 3).

Clica la imatge i fes la fitxa. Si no pots imprimir no pateixis, pots fer-ho en un full o en una llibreta.  🙂

Activities – Whixley Village Website

💡 Quan acabis, fes una FOTO i envia-la al meu correu: Lserra55@xtec.cat.

Good luck!