Monthly Archives: gener 2011

El patge reial ens visita a l’escola

El 22 de desembre els alumnes de primer i segon vàrem rebre la visita del Patge Reial.
Tots nosaltres estàvem molt nerviosos.
El Patge ens va explicar que va venia de molt lluny.
Ens va recollir les cartes que havíem escrit, demanant joguines per les nostres classes.
I abans de marxar ens va donar uns caramels.
Esperem que l’any que ve torni a visitar-nos.

Ens agrada fer racons

Els dijous a la tarda tots els nens i nenes de cicle inicial fem racons. Treballem junts els nens i nenes de primer amb els de segon. Per tant nens i nenes de diferents classes estem simultàniament en diferents espais de l’aula fent diferents activitats, amb diferents agrupaments i materials.

Amb els racons aprenem a treballar entre nosaltres sols i la mestra només ens ajuda quan ho necessitem. Els que realment ens ajuden quan no ho sabem fer, són els nostres companys .
Som nosaltres qui triem l’activitat que durem a terme, tot i que sovint, la mestra ens diu quin joc és millor per nosaltres.

Fer racons ens agrada molt perquè ens passem la tarda “jugant” a jocs com: cartes, dòmino, tangram, joc de botons,…. Els jocs, però sempre s’acaben amb una activitat escrita. Les activitats són molt variades. Ens deixen parlar ja que ens anem explicant entre nosaltres allò que anem fent.