Hem acabat el nostre primer any a l’escola. Com hem crescut!
Ens retrobem de nou al setembre a I4. Bon estiu!

Hem acabat el nostre primer any a l’escola. Com hem crescut!
Ens retrobem de nou al setembre a I4. Bon estiu!

L’últim dia del curs escolar, hem anat a les piscines on hem pogut realitzar diferents activitats molt divertides: pinta – cares, jocs tradicionals, inflables, jocs a la pista de pàdel, una manualitat d’estiu i jocs d’aigua.
Ens ho hem passat d’allò més bé!
Cada setmana durant el curs, hem pujat a la Biblioteca de l’Escola que està al segon pis. Allí, hem pogut buscar un conte adequat per la nostra edat que ens agradés i emportar-nos-el cap a casa per llegir-lo amb la nostra família.
Moltes gràcies, senyoreta Nati per fer-nos gaudir tant de la lectura i de la Biblioteca!

Avui hem gaudit de l’activitat “Ciència al Carrer”, que han preparat els i les alumnes de l’institut de Seròs.
Hem pogut observar i explorar amb diversos experiments que ens han plantejat els i les alumnes de l’institut i amb la seva ajuda els hem pogut experimentar.
També hem vist enlairar-se un coet amb l’ajuda d’aigua i d’aire.
Ha sigut molt divertit!
Avui hem experimentat amb glaçons de pintura (tempera aiguada i congelada).
Hem descobert que estaven freds, que amb el color es desfan, que les mans queden brutes de pintura.
Al final hem pogut fer un mural entre tots els companys/es de la nostra classe.
Hem gaudit molt pintant.
L’últim dijous vam experimentar amb les bombolles.
Vam descobrir quins ingredients necessitem perquè funcionin: glicerina, aigua, sabó i sucre.
També vam fer bombolles i vam intentar que volessin cap al cel.
Vam gaudir molt de fer bombolles.
Avui hem sortit a veure la parada que han fet els i les alumnes de cicle superior de l’escola, amb les manualitats que han fet ells i elles: sabó, clauers, espelmes…

Aquesta setmana amb els infants d’infantil (I3, I4 i I5) hem començat a fer el racó de metges al Joc Simbòlic, així hem descobert moltes coses dels metges:
Hi ha metges per a infants (els pediatres) i metges per persones adultes.
També hem descobert quins instruments utilitzen els metges per saber si algú té febre (termòmetre), per escoltar el cor (fonendoscopi), per mirar les orelles (otoscopi) i fer ficar vacunes (xeringa).
Igualment, hem esbrinat que els infants no poden anar sols al metge i necessiten algun adult que els hi acompanya, com els nostres ninos bebès els hem acompanyat al metge.
Inclús hem creat la nostra sala d’espera.
Però el que més ens ha agrada’t ha sigut disfressar-nos de metges.