Sant Jordi

Passat un dels dies més important a la nostra escola, com és Sant Jordi, en volem fer constar un tastet al nostre bloc. Per això us en deixem dos vídeos; un del dia en general a nivell d’escola i un altre de la dansa de l’alumnat de la nostra classe.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

OUS DE PASQUA

Avui l’últim dia d’escola abans de les vacances de Setmana Santa, hem anat pel pati a “caçar” ous de xocolata.
Després els hem guardat a les bosses que hem decorat.
Ens ha agradat molt.

Publicat dins de General, I4 | Deixa un comentari

LA PRIMAVERA JA HA ARRIBAT

Aprofitant que avui comença la primavera, hem anat a veure els arbres a prop de l’escola: hem observat la floració dels arbres, el vent que s’emporta algunes flors i les primeres les papallones.
Com ens agrada la primavera.

Publicat dins de General, I4 | Deixa un comentari

SORTIDA AL MERCAT DEL POBLE

Avui hem anat a veure el Mercat setmanal del nostre poble: descobrir quines coses venen i veure que eren “Les Palmes”.
Ens ha agradat gaudir del nostre mercat.

Publicat dins de General, I4 | Deixa un comentari

Setmana de Carnestoltes

Durant tota la setmana els nens i nenes de la classe dels cavallers ens van anar sorprenent amb diferents consignes!!

Us deixem un recull d’imatges molt divertides, ens ho vam passar pipa!!!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Sortida a Lleida

Els nens i nenes de la classe dels cavallers van anar a passar el dia a Lleida. Al matí vam anar a l’Animac a veure uns curtmetratges sobre la diversitat, a la tarda vam poder gaudir jugant al Mamba Parc.

 

Publicat dins de General, I4 | Deixa un comentari

DIA DE LA PAU

Bones famílies!

A l’escola hem celebrat el Dia de la Pau.

Entre tots vam confegir unes ales. Nosaltres també vam fer la nostra aportació pintant cadascú una ploma de molts colors i escrivint el nostre desig de pau pel darrera.

A la nostra classe també vam parlar del que es per nosaltres la pau; de l’amistat i del perdó.

Després ens vam fer una foto amb les ales, que us adjuntem en aquest article.

 

 

Publicat dins de General | Deixa un comentari

JUGUEM AMB PILOTES

Bon dia famílies,

En la sessió de psicomotricitat vam experimentar amb pilotes de diverses mides: grans, mitjanes i petites. Els encanta jugar amb pilotes! Les cares ho diuen tot. Teniu una mostra a continuació 😉

     

 

Publicat dins de General, I4 | Etiquetat com a , , | Deixa un comentari

ELS REIS ENS PORTEN REGALS!!

El passat dia 7 en tornar a l’escola després de les vacances de Nadal els nens i nenes de la classe dels Cavallers es van trobar una sorpresa a l’escola!

Els reis havien passat per deixar-nos uns regals!!!

Adjuntem un recull d’imatges on podem veure com els nens i les nenes obren els regals!

 

Publicat dins de General, I4 | Deixa un comentari

I4 – DECOREM L’ARBRE, ARRIBADA DEL TIÓ I FESTA DE NADAL

Publicat dins de General | Deixa un comentari