Excursió a la Reserva Natural de Sebes

El passat divendres, 3 d’octubre, , els alumnes de
cicle mitjà de l’escola vam anar d’excursió a la Reserva Natural de Sebes, a Flix. Vam sortir ben d’hora amb l’autocar, molt emocionats per passar un dia envoltats de natura i descobrir animals i plantes del nostre entorn.

Quan vam arribar, ens esperava una guia del centre d’interpretació, que ens va explicar que la reserva és un espai protegit al costat del riu Ebre, on hi viuen moltes espècies d’aus, com ara l’ànec collverd, la cigonya blanca o el bernat pescaire. També ens va dir que hi ha cavalls de la Camarga, que ajuden a mantenir els prats i els canyissars nets.

Vam fer un itinerari a peu pel camí de fusta que passa pel mig del bosc de ribera. Des de les torres d’observació, vam poder mirar els ocells amb prismàtics i vam aprendre com es comporten a la seva vida diària. 

A l’hora de dinar vam anar a una zona de pícnic, on vam menjar tots junts i vam jugar una estona abans de tornar a l’autocar. Va ser un dia ple d’aprenentatge, natura i diversió, i tots vam tornar contents i amb ganes de repetir una experiència semblant.

Aquest article ha estat publicat en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *