Pares, mares i nens!
Recordeu que el dimarts dia 2 de juny anem d’excursió al port d’Arenys.
Han de portar esmorzar, dinar i ampolla d’aigua. Si fa molta calor cal que portin gorra, marcada amb el nom, i crema solar posada de casa.
Gràcies
Pares, mares i nens!
Recordeu que el dimarts dia 2 de juny anem d’excursió al port d’Arenys.
Han de portar esmorzar, dinar i ampolla d’aigua. Si fa molta calor cal que portin gorra, marcada amb el nom, i crema solar posada de casa.
Gràcies
Llegiu, repasseu i estudieu aquesta presentació que és un resum de tot el que ja hem explicat a classe sobre el tema dels animals.
Estem treballant “Els animals” dins de l’assignatura del Medi Natural.
La veritat és que és un tema molt motivador i que agrada molt a tots els nens i nenes.
Per entendre que era la metamorfosi hem vist el següent vídeo, que per aclamació popular de tots els nens i nenes, ens han demanat que el posem al bloc, per poder veure’l tantes vegades com vulguin.
Esperem que els cucs que tenim a la classe facin aviat el capoll per poder observar-ho.
Aquesta setmana hem rebut la visita de la Míriam (mare de l’Alejandro Olivares de 2n A), del Pep (company de feina de la Míriam) i del Marcelo (pare del Matias de 2n B), per tal que ens expliquessin curiositats sobre el seu ofici.
Estem treballant l’ofici de mossos d’esquadra a 2n A i d’informàtic a 2n B i ens ha servit moltíssim per aprendre coses noves, per poder resoldre dubtes que teníem i per poder entendre moltes coses sobre la seva feina.
Els hi volem agrair molt que hagin vingut i que ens hagin donat l’oportunitat d’aprendre tantes coses.
Moltes gràcies, Míriam, Pep i Marcelo!!!
El Dídac, la Lamiaa i el Mohamed de 2n A aprofitant que els hi tocava aquesta setmana investigar sobre les diferents jerarquies dels mossos d’esquadra, van anar a visitar la comissaria de Premià de Mar.
Ben aviat hi anirem tota la classe a visitar-la.
Ja falta poc per acabar el curs i heu d’esforçar-vos a fer la feina molt ben feta encara que faci calor.
Prepareu molt bé el següent dictat:
Pel poble vola una bruixa amb una escombra.
Després compra bledes, bròquil i pebrots i
porta un ase que brama a l’estable.
poble-escombra-bledes-bròquil-estable
Aquest cap de setmana heu de preparar el següent dictat:
Abans d’ahir el nen nedava i jugava molt.
Ahir la nena portava un vestit i cantava
una cançó on la guineu caçava un conill.
nedava- jugava- portava- cantava- caçava
Els nens i nenes de primer i segon hem anat a Marineland.
Un cop hem esmorzat, hem gaudit de l’exhibició de les aus exòtiques, de l’actuació dels dofins i els lleons marins. Després hem dinat, hem jugat al parc i com a premi un gelat per tots els nens i nenes.